גם דור ההמשך של אוהדי נבחרת אנגליה נכנס לאטרף

"אם נמשיך, ננצח את גרמניה": נתון מדהים לניקו וויליאמס, לאמין ימאל השתווה לרונאלדו

נבחרת ספרד חוגגת את ההעפלה לרבע גמר היורו אחרי 1:3 משכנע על גאורגיה - ומאזן מושלם באליפות עד כה • הכוכב בן ה-16 של ברצלונה לא עוצר: "חושבים כבר על המשחק הבא"

[object Object]

הכי מרשימה ביורו. נבחרת ספרד המשיכה אתמול (ראשון) בטורניר המופלא שלה ולמרות שהייתה בפיגור מול גאורגיה, ידעה לחזור, לנצח 1:3 ולהעפיל לרבע הגמר - שם מחכה לה גרמניה המארחת.

"אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא ועל איך נוכל לנצח", אמר בסיום כוכב "לה רוחה" לאמין ימאל, "היה קשה, אבל ידענו שגאורגיה תלך אחורה ושנוכל לכבוש לפני המחצית. לרבע הגמר נגיע אותו דבר ויהיה קשה באותה צורה".

ניקו וויליאמס, שכבש את השער השלישי וגם כן סיפק משחק מצוין אמר: "מרגש להגיע לרבע הגמר. הראנו שאנחנו נבחרת טובה שיכולה לעשות דברים גדולים ברמות האלה.אם נמשיך ככה, ננצח גם את גרמניה".

ואיך אפשר בלי מספרים, ועוד איזה מספרים. ימאל, שבישל פעמיים במשחק הפך לבן העשרה הראשון שעושה זאת ביורו מאז כריסטיאנו רונאלדו ב-2004. לא מספיק? כוכב ברצלונה הצעיר שבר את השיא של פלה בן ה-17, והפך לצעיר ביותר שפותח במשחק נוקאאוט של טורניר גדול.

ומה באשר לוויליאמס? שימו לב לנתון המדהים הבא: שחקנה של אתלטיק בילבאו הוא השחקן היחידי באליפות אירופה מאז 1980 שכבש, בישל, ורשם מאה אחוז דיוק במסירה (46 מ-46) במשחק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו