תפס גובה: המקום המוזר בו נעצר אלמוני במהלך שמינית גמר היורו בין גרמניה לדנמרק

משטרת דורטמונד אישרה כי גבר בן 21 נלכד בין קורות התמיכה של גג הסיגנל אידונה על ידי שני אנשי ביטחון, אחרי שטיפס למקום רעול פנים • הוא הורד באיומי אקדח ונלקח לתחנת המשטרה הקרובה

עובד במיינץ מדבר על האפשרות שיורגן קלופ יחזור

משחק שמינית גמר היורו בין נבחרות גרמניה ודנמרק יצר הרבה רעש. סופת ברקים שעצרה את ההתמודדות ל-25 דקות, דליפת גשם מהגג, שערים פסולים ולבסוף חגיגה מקומית רועשת עם ההעפלה לרבע הגמר. עם זאת, מתברר שלקראת סיום המשחק התרחשה דרמה מסכנת חיים ומחדל בטיחותי שהקפיצו את משטרת דורטמונד.

בזמן שהקהל היה מרוכז בדרמה על כר הדשא, אנשי הביטחון של הסיגנל אידונה זיהו גבר אלמוני בין קורות התמיכה של גג האצטדיון, כשהוא לבוש שחורים, רעול פנים ותיק על גבו. היום (ראשון) פרסמה משטרת דורטמונד הודעה רשמית, כי מדובר בגבר בן 21 שמעצרו הוארך לאחר שטיפס ללא היתר לגג וסיכן את עצמו ואת הצופים שהיו תחתיו.

המטפס האלמוני על גג הסיגנל אידונה, טרם מעצרו, צילום: X

 

במהלך מה שנראה כמו סצינה מסרט אקשן, נשלחו שני שוטרים למשימה, וטיפסו אף הם אל עבר העבריין, שסירב לשתף פעולה ולרדת בכוחות עצמו. לבסוף הוא נלכד ונאזק רק לאחר שהשוטרים כיוונו לעברו את האקדחים שלהם. בשלב מסוים, למרות תנאי מזג האוויר, מסוק משטרתי הוקפץ אל עבר הנקודה בגג האצטדיון אליה הגיע המטפס, אך דובר המשטרה התעקש וטען: "בשום שלב לא נשקפה סכנת חיים לאיש מהמעורבים".  

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"צעקנו לו לרדת", העיד אחד האוהדים שנכח ביציע המדובר, כשהאחרים מחאו כפיים לשוטרים בזמן שהובילו מהמקום את העצור. מהמשטרה לא נמסרה הסיבה לאירוע, אך היא צפויה לתחקר את מה שנחשב למחדל בטיחותי וביטחוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר