צעד בכיוון הנכון? גארת' סאות'גייט ממשיך לבלבל את אוהדי נבחרת אנגליה

האנגלים מוטרדים מהיכולת, אך המאמן דווקא ראה נקודות אור ב-0:0 החלש מול סלובניה • לקראת שמינית הגמר מול סלובקיה הוא מספק הסבר למדוע לא יבצע מהפכות ומבקש, למרות היכולת החלשה: "השחקנים צריכים את אהבה והתמיכה מהקהל"

צעדת אוהדי דנמרק לפני שמינית גמר היורו מול גרמניה

אוהדי נבחרת אנגליה לא מרוצים מהיכולת שראו בשלב הבתים, וזאת בלשון המעטה. נבחרת שלוש האריות אמנם סיימה במקום הראשון בבית ג', אך עם חמש נקודות, שני שערי זכות בלבד ותוצאות תיקו מאכזבות מול דנמרק וסלובניה. הערב (ראשון, 19:00) בשמינית הגמר תפגוש סגנית אלופת אירופה את סלובקיה, כאשר היא יודעת שהדרך שלה חזרה לגמר נוחה בהרבה על הנייר מאשר הצד השני של ההגרלה שכולל את גרמניה, ספרד, צרפת ופורטוגל.

חיצי הביקורת מופנים ברובם לעבר המאמן גארת' סאות'גייט, שלטענת מבקריו מונע מהנבחרת לממש את הפוטנציאל ההתקפי שלה. בעוד יש מי שקוראים לו לבצע שינויים בהרכב, סאות'גייט הסביר מדוע הוא לא מתכנן לבצע מהפכות: "אתה אף פעם לא גרוע כמו שאנשים עשויים לחשוב, ואף פעם לא טוב כמו שאנשים חושבים. אנחנו צריכים להיזהר לא לזרוק החוצה הכל, לאבד את הדברים שעשינו טוב ולאבד המשכיות וביטחון שבא מכך ששחקנים רגילים לשחק ביחד. צריך להתעלם מהעצות מבחוץ ולהיות בטוח במה שאתה עושה".

הביקורת כנגד הנבחרת הגיעו לשיאן אחרי ה-0:0 סלובניה, אך באופן מפתיע, המאמן דווקא ראה בהופעה הזו משהו חיובי: "הביטחון גובר, השחקנים יודעים שההופעה נגד סלובניה היתה צעד בכיוון הנכון".

במפגש מול סלובקיה סאות'גייט צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר קובי מאינו ממנצ'סטר יונייטד יחליף את קונור גלאגר מצ'לסי. המאמן ביקש לצנן את הביקורות ושלח מסר לקהל: "זו נבחרת צעירה, האוהדים יכולים להשפיע עליה בצורה חיובית אז השחקנים צריכים את האהבה והתמיכה, זה רק יכול להוסיף".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
גארת' סאות'גייט מודה לקהל, צילום: אי.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר