אחוזת ענק, משכורת עתק וחסות אישית: כמה שווה קווין דה בריינה?

כוכב מנצ'סטר סיטי חוגג 33 בעיצומו של יורו 2024 עם נבחרת בלגיה • העלות המטורפת של ביתו באנגליה, הסכום שהוא מרוויח בסיטי והחסויות שמכניסות לו מיליונים נוספים לחשבון הבנק • הפרטים המלאים

אוהדי נבחרת בלגיה שורקים בוז, קווין דה בריינה מוחה

בזמן שהוא מתכונן לשמינית גמר יורו 2024, קפטן נבחרת בלגיה וכוכב מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה חוגג 33. מי שהיה חלק בלתי נפרד מהטרבל של סיטי לפני שנתיים וגם מהאליפות האחרונה, נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים ביותר בכדורגל האירופי בשנים האחרונות. ביום שני הוא ינסה להפתיע יחד עם חבריו לנבחרת את צרפת ולהעפיל לרבע גמר היורו, שנחשב לאקורד הסיום של דור הזהב הבלגי. לכבוד יום הולדתו, בחנו מקרוב את הקריירה הנוצצת וההון המרשים שלו.

השווי והשכר

הונו של הקשר מוערך בכ-70 מיליון דולר. שכרו הנוכחי במנצ'סטר סיטי עומד על 20.8 מיליון ליש"ט, מה שהופך אותו לאחד המרוויחים הגבוהים בפרמייר ליג יחד עם חברו לקבוצה ארלינג הולאנד (400 אלף ליש"ט לשבוע).

משכורת עתק במנצ'סטר סיטי. קווין דה בריינה, צילום: רויטרס

אורח חיים של כוכב

דה בריינה מתגורר באחת האחוזות הגדולות במנצ'סטר. מדובר באחוזה בת שלוש קומות הכוללת בריכת שחייה, ג'קוזי ומגרש כדורסל, כאשר עלות הנכס מוערכת בכ-12 מיליון ליש"ט.

הסכמי חסות

דה בריינה מרוויח מהסכמי חסות רבים, ביניהם עם נייקי, קרדיט קארמה, Emirates, Therabody, Wow Hydrate ואלקטרוניק ארטס. לפי ההערכות הוא מרוויח בכל שנה מיליוני יורו מעסקאות החסות הללו. בשנת 2023 חתם על הסכם חסות אישי עם רשת המזון המהיר מקדונלד'ס, תוך דגש על "קירוב משפחות". חלק מהרווחים מהחסות מועברים כתרומה לילדים חולים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קווין דה בריינה. חסויות בשפע, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר