שערורייה ביורו 2024: "שוער נבחרת סרביה הכה אוהד בבר"

תקרית חמורה במינכן: הסרבים קיבלו יום חופשי, ואניה מילינקוביץ' סאביץ' ניצל אותו כדי לבלות בבר ואוהד סרבי שאל אותו מדוע הוא לא במחנה הנבחרת • השוער הגיב בקללות ואלימות פיזית, המאבטחים ומנהל הבר התערב • כל הפרטים מהאירוע, והגרסה החלופית שהציג מנהל הבר

המתנדב הכי מבוגר ביורו 2024 יחגוג בקרוב 90

נבחרת סרביה בשנים האחרונות ידועה בשני דברים שליליים - על המגרש היא מאכזבת, לא מממשת את הפוטנציאל וקורסת תחת הציפיות, ומחוץ למגרש היא מייצרת שערוריות שמייצרות הדים בכל אירופה. גם יורו 2024 לא היה שונה, ואחרי ההדחה בשלב הבתים התגלתה תקרית מכוערת במיוחד.

לפי דיווח ב"טלגרף" הסרבי, שוער המשנה של הנבחרת ואניה מילינקוביץ' סאביץ' היה מעורב בתקרית שבה הוא הכה אוהד של הנבחרת בבר במינכן. השחקנים קיבלו יום חופשי בין המחזור השני והשלישי, ובעוד חלק מהשחקנים ניצלו אותו כדי לבלות זמן עם המשפחות, מילינקוביץ' סאביץ' הגיע לבלות בבר בבירת בוואריה.

האזור שאליו הגיע ואניה משך אליו סרבים רבים, כאשר אמנים מהמדינה בבלקן מופיעים שם לעתים קרובות. אחד האוהדים הסרבים הבחין בשוער בבר וקרא לעברו: "מה אתה עושה כאן? במקום להיות במחנה של הנבחרת אתה שותה פה". השוער העצבני קילל את האוהד והכה אותו, והסיטואציה נרגעה לאחר שכוחות האבטחה ומנהל הבר התערבו.

ואניה מילינקוביץ' סאביץ' (במרכז). עוד שערורייה בנבחרת סרביה, צילום: אי.אף.פי

אגב, כשמנהל הבר נדרש לסוגיה, הוא הציג גרסה אחרת לפיה המאבטחים לא זיהו את השוער ואסרו עליו להיכנס לבר משום שלבש מכנסיים קצרים. לדבריו השוער התעצבן מכך ובעקבות זאת התחוללה מהומה בינו לבין המאבטחים.

סרביה כאמור הודחה מיורו 2024 כבר בשלב הבתים אחרי הפסד לאנגליה ותוצאות תיקו מול סלובניה ודנמרק שהציבו אותה במקום האחרון בבית ג'. מילינקוביץ' סאביץ' היה השוער של סרביה בקמפיין המוקדמות, אך בטורניר עצמו איבד את אפודת השוער הראשון לפררדאג ראיקוביץ', אקס מכבי תל אביב.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר