צפו: אוהדי נבחרת בלגיה שרקו בוז, קווין דה בריינה מחה נגדם

סערה בנבחרת בלגיה • למרות ההעפלה לשמינית גמר יורו 2024, האוהדים הביעו את דעתם על היכולת המאכזבת לאורך שלב הבתים • הכוכב רצה להודות להם, אך כשהבחין בתגובת הקהל הוא הביע חרטה ושלח מסר לשאר הנבחרת

אוהדי נבחרת בלגיה שורקים בוז, קווין דה בריינה מוחה

נבחרת בלגיה אמנם עלתה לשמינית גמר יורו 2024 מהמקום השני בבית, אך גם היא יודעת שהיא נחשבת לאחת האכזבות הגדולות של הטורניר עד כה. השדים האדומים נחשבו לפייבוריטים ברורים לסיים בפסגת בית ה', אך הבית שכלל גם את רומניה, סלובקיה ואוקראינה הוכרע על הפרש שערים לאחר שכל אחת צברה ארבע נקודות.

בעקבות כך, בלגיה השנייה תפגוש את צרפת בשמינית הגמר למפגש מאתגר במיוחד. אם היא היתה מסיימת ראשונה, היא היתה פוגשת נבחרת מהמקום השלישי בשמינית הגמר וברבע הגמר (אם היתה מעפילה) היתה מחכה לה המנצחת בין אוסטריה לסגנית בית ו', כך שביום בהיר אפשר היה לראות את חצי הגמר גם בהתחשב ביכולת החלשה.

למרות האפשרות לסיים במקום הראשון, לקראת הסיום נראה היה שדווקא אוקראינה שהיתה עם הגב אל הקיר (ולבסוף הודחה) יזמה יותר וסיכנה את היריבה. בלגיה היתה מודחת אם היתה מפסידה, ונראה היה שהיא מבזבזת זמן בדקות האחרונות כדי להימנע מתרחיש האימים, דבר שלא התקבל בעין יפה בקרב אוהדיה.

קווין דה בריינה. תגובה עצבנית לאוהדי נבחרת בלגיה, צילום: AFP

קווין דה בריינה, שנבחר בפעם השנייה ברציפות למצטיין המשחק, ניגש לכיוון הקהל כדי להודות לו, אך מהר מאוד ביצע פרסה. כששמע את שריקות הבוז החזקות מהקהל הבלגי, הוא סימן לחבריו לסגל לרדת לחדר ההלבשה מבלי להודות להם. גם יאן ורטונגן, עוד אחד מוותיקי הנבחרת, סימן בפני האוהדים שהוא לא מבין למה הם שורקים בוז.

"השריקות היו חסרות רחמים", כתבו בתקשורת הבלגית אחרי המשחק, ונדמה שרמת העצבים גם בקרב השחקנים וגם בקרב האוהדים עולה במהירות. לא כך הם רצו להגיע למשחק נגד צרפת בשמינית הגמר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קווין דה בריינה. לא שקט בבלגיה, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר