בקרואטיה מאשימים את השופט בהדחה מיורו 2024: "מרגישים שרימו אותנו"

הנבחרת מהבלקן עזבה את גרמניה, שחקן העבר נגד השופט שהוסיף שמונה דקות מול איטליה, שבסיומן האזורי כבשו שער שוויון גורלי: "אף אחד לא יודע למה הוא הוסיף כל כך הרבה זמן" • האקס המשיך להאשים: "מההתחלה כמעט כל שריקה היתה נגדנו"

המתנדב הכי מבוגר ביורו 2024 יחגוג בקרוב 90

נבחרת קרואטיה הודחה מיורו 2024 בצורה הכי כואבת שיש. אחרי תבוסה במחזור הפתיחה 3:0 נגד ספרד היא ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 מול אלבניה, ואז בדקה ה-98 מול איטליה היא שוב ספגה שוויון מאוחר בדרך ל-1:1. אם היא היתה שומרת על היתרון באחד המשחקים האלה, היא היתה בשמינית הגמר. במקום זאת, היא תהיה אחת משתי הנבחרות שסיימו במקום השלישי ולא העפילו לנוקאאוט.

גורלה של קרואטיה נחרץ אמש (שלישי) באופן רשמי בעקבות התוצאות בבתים ג' ו-ד', ועל כן רק היום הקרואטים עזבו את המחנה שבו שהו בגרמניה. על אף שהם מודעים לכך שהרבה מהאשמה בהדחה היא עליהם, הם גם מאשימים את השופטים.

יוסיפ שימוניץ', שחקן העבר של הנבחרת, ביקר בפני ה"בילד" הגרמני את דני מאקלי, ההולנדי ששפט במשחק נגד איטליה: "מההתחלה השריקות שלו לא היו נכונות, כמעט כל החלטה שלו היתה נגד קרואטיה. זה לא היה הוגן ולא מאוזן. זה התחיל מהפנדל שקיבלנו. לשופט היתה זווית טובה והוא ראה את נגיעת היד, אבל לא שרק. הוא חיכה ל-VAR".

שחקני נבחרת קרואטיה אחרי ההדחה, צילום: Dan Mullan/Getty Images

בקרואטיה כעסו על כך שמאקלי הוסיף שמונה דקות, כשכאמור איטליה השוותה את התוצאה בדקה האחרונה של תוספת הזמן ועלתה למקום השני על חשבונה. "על מה הוא נתן שמונה דקות? אף אחד לא יודע", אמר שימוניץ', שהשווה את עבודתו של השופט לזו של שוטר: "אנחנו מרגישים שרימו אותנו. שוטר חייב להתנהג לכולם ברחוב באופן שווה. אז בעיניי הוא 'שוטר' רע מאוד. אני רוצה יותר כבוד. אנשים יכולים לצחוק, אבל אם הם יצפו שוב במשחק הם יבינו שהביקורת שלנו מוצדקת".

לסיכום, שחקן העבר הודה כי ההדחה היא לא אך ורק בגלל השופט: "נתנו לניצחון מול אלבניה לחמוק כשספגנו בתוספת הזמן, בגלל זה לא עלינו. חבל, כל המדינה עצובה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
לוקה מודריץ' וזלאטקו דאליץ'. קרואטיה לא נרגעת, צילום: Dan Mullan/Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר