"האגו של הצרפתי הרס": ניימאר לא מסתיר את מה שהוא חושב על קיליאן אמבפה

הברזילאי הפצוע, סימן לייק לפוסט באינסטגרם בו נטען כי חלוצה של פ.ס.ז' היה זה שפירק את "הקבוצה הכי טובה ביקום" • הגולשים מיהרו להגיב: "ניימאר נהנה מאוד עכשיו"

ניימאר ואמבפה. "לפעמים ככה, ולפעמים ככה". צילום: EPA

לפני כשנתיים וחצי, כשפריז סן ז'רמן השלימה את משולש הזהב ואיחדה את ליאו מסי עם ניימאר וקיליאן אמבפה, היא היתה בטוחה שהנה אירופה בידיה. המטרה היתה ברורה, לשלוט בליגת האלופות. בפועל, היא עפה פעמיים כבר בשמינית הגמר, ולבסוף מסי אמר שלום, מיד אחריו ניימאר והעסק התפרק.

ניימאר מגיב לביקורת על עודף המשקל | אינסטגרם

כעת, שברור כי גם אמבפה עומד לעזוב, לריאל מדריד, פוסט לא תמים באינסטגרם הצליח לגרום לסערת רשת קלה, אחרי שהאשים את חלוץ פ.ס.ז' כמי שפירק את "הקבוצה הכי טובה ביקום". על פניו, זה לא אמור למשוך יותר מדי אש, אלא שהגולשים שמו לב שחשבון האינסטגרם הרשמי של ניימאר סימן לייק לפוסט.

"ניימאר נהנה מאוד עכשיו", כתב אחד העוקבים אחרי הפוסט, בו נכתב כך: "אף שחקן לא צריך להיות מעל הקבוצה. פ.ס.ז' היא דוגמה לכך. הקבוצה ידעה לחבר בין השחקנים הכי טובים שיש והרכיבה את הקבוצה הכי טובה ביקום. כשהקבוצה התחילה להציג כדורגל מעולה, האגו של צרפתי מסוים התחיל להרוס את האווירה.

"אמבפה התחיל להרגיש מבודד. רוב הקבוצה דיברה בספרדית ואז הוא התחיל לאיים שיעזוב את הקבוצה. כדי לא לאבד את אמבפה היקר לה, פ.ס.ז' החלה למכור את כל מי שלא הסכים עם אמבפה והביאה שחקנים צרפתים שהוא רצה. והנה עכשיו, אחרי כל זה (פירוק הקבוצה), הוא הודיע להם שהוא עוזב".

אמבפה וניימאר. הרבה מאוד אגו, צילום: אי.אף.פי

ניימאר ואמבפה הגיעו לפריז יחד בקיץ 2017 תמורת 400 מיליון אירו (180 על אמבפה, 220 על ניימאר). הם לא השיגו את המטרות שהוצבו בפניהם - כאמור זכייה בליגת האלופות - וגם עכשיו, ששניהם למעשה כבר מחוץ לקבוצה, נחשף עד כמה הקשר ביניהם היה רע מלכתחילה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
    

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר