קרים בנזמה חוגג היום 36 - אלו הסכומים האדירים שהרוויח במהלך הקריירה

חלוץ נבחרת צרפת נחשב לשונא ישראל גדול, ואין פלא שהתפתה לבארות הכסף של הליגה הסעודית • כנסו ותעשו חשבון, עד כמה זה היה שווה לו

שחקן כדורגל נהרג מפגיעת ברק בברזיל

המעבר של קרים בנזמה לאל איתיחאד בקיץ האחרון הגיע ללא הודעה מראש. לא כולם חשבו שהוא יתפתה לכסף הגדול של הסעודים, אבל אין בכך הפתעה ששונא ישראל בחר לשחק במדינת האויב. אם משהו בכל זאת מפתיע בסיפור שלו, היא העובדה שבניגוד לרבים שנדדו לערב הסעודית, בנזמה עשה זאת בזמן שהוא שחקן מוביל בקבוצה הכי גדולה באירופה, ריאל מדריד.

כאמור, מה ששכנע את הכוכב  הצרפתי למעבר היה חוזה עתק וחסר תקדים גם עבורו. החלוץ חתם במועדון הסעודי עד קיץ 2026 עם שכר של 200 מיליון אירו לעונה, לא כולל מענקים. מדובר בחוזה דומה לחוזהו של כריסטיאנו רונאלדו שמשחק באל נאסר. היום (שלישי) חוגג בנזמה יום הולדת 36 ונראה כי לפחות מבחינת כלכלית הוא בהחלט סידר את עצמו.

בנזמה התחיל את הקריירה בליון הצרפתית שם הרוויח כ-3 מיליון אירו בעונה בשיאו, ובשנת 2009 נמכר לריאל מדריד תמורת 35 מיליון אירו. הוא מיד הפך לאחד הכוכבים הגדולים בריאל וכך גם שכרו השתדרג במשך השנים, כאשר בשנת 2017 חתם על חוזה משודרג עם שכר של 7.5 מיליון אירו לעונה. בשנת 2020 שוב התבקש להגיע למשרדי ריאל מדריד ושם כמעט שילש את שכרו  שכבר הגיע ל-20 מיליון אירו. 

בשנתיים האחרונות, ורגע לפני היציאה לערב הסעודית, שכרו עלה ל-23 מיליון אירו והיה מהגבוהים באירופה, אבל אז כאמור הגיעה ההצעה של אל איתיחאד שטרפה את הקלפים. בקיץ עוד ניסו בריאל לשכנע את בנזמה לחתום על חוזה חדש, אבל זה לא צלח והוא עבר בהעברה חופשית לאל איתיחאד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בניגוד לשכרו העצום בקבוצה הסעודית, שווי השוק שלו ירד בצורה משמעותית וכיום עומד על 15 מיליון אירו. בשיאו, שווי השוק של בנזמה היה 60 מיליון אירו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר