"דיוויד בקהאם מכר את הפרטיות שלו לנטפליקס, הכל כדי לחזק את המותג"

סדרת הדוקו אודות חייו של הכדורגלן זוכה לפופולריות רבה בעולם, אבל גם ללא מעט ביקורת: "תסלחו לי שלא בלעתי את תעמולת השיווק הלא מסוננת הזו"

בקהאם והמשפחה. כבר צפיתם? . צילום: EPA

הסדרה הדוקומנטרית אודות חייו של הכדורגלן דיוויד בקהאם, ממשיכה לכבוש את "נטפליקס" ואת אוהדי הכדורגל מסביב לעולם כולו.

ארבעת הפרקים שעלו מספרים את הסיפור של האייקון הכי גדול בתחילת המילניום הנוכחי באנגליה, ובהמשך בעולם כולו. זהו מוצר מרתק אם אתם חובבי כדורגל וגם אם אתם חובבי רכילות, וכמות הצפיות עד כה מעידה על כך. 

סיפור מרתק. בקהאם, צילום: GettyImages

אבל איך לא, כמובן שבקהאם ומשפחתו, שנחשפים מאוד בסדרה, גם זוכים ללא מעט ביקורת בממלכה הבריטית. ב"אייריש טיימס" הגדול תקפו: "בקהאם מכר את הפרטיות שלו לנטפליקס. הסרט הזה הוא לא יותר מאשר מהלך עסקי בחיזוק המותג שלו".

גם ב"מירור" הבריטי מבקר הטלויזיה לא בדיוק התחבר לסדרה החדשה של בקהאם: "תסלחו לי שלא בלעתי את תעמולת השיווק הלא מסוננת הזו", תקף הכתב איאן היילנד.

צריך לזכור שבקהאם הוא כיום הבעלים של קבוצת מיאמי בארה"ב אשר בה משחק ליונל מסי, ובעוד ארבע שנים ייערך בארה"ב המונדיאל. הדוקו הזה הוא כמובן חלק מהתהליך והמאבק של נטפליקס נגד אפל - שחתומה עם מסי. 

בקהאם ומסי, צילום: AP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר