סטפ ביי סטף: כך נהרסה הבכורה הביתית של כוכב גולדן סטייט ווריורס

סטף קרי קיווה לעלות ל-0:3 כשאירח עם חבריו את לוס אנג'לס קליפרס, אבל לקרסול שלו היו תוכניות אחרות • סטיב קר מבטיח: "הוא לא מתרגש מהפציעה"

סטף קרי מדדה לאחר הפציעה. כמה זמן הוא ייעדר?. צילום: אי.פי

גולדן סטייט ווריורס פתחה עוד עונה כממלכתו של סטף קרי בלי יותר מדי ציפיות. תחת המטרה הכללית מדי של להגיע הכי רחוק שאפשר, היא ניצחה את שני משחקיה הראשונים שנערכו בחוץ, והתייצבה הלילה (בין ראשון לשני) למשחק ביתי ראשון חגיגי. מול קהל צמא היא אירחה את לוס אנג'לס קליפרס, אחת המועמדות מראש לתואר אכזבת העונה, אבל העסק השתבש.

בסופו של יום, גולדן סטייט רשמה הפסד כפול: היא נכנעה לאורחים מעיר המלאכים 112:104 ואיבדה את קרי במהלך הרבע הרביעי, לאחר שכוכב העל סובב את קרסולו השמאלי ונאלץ לרדת מהמגרש. הוא הספיק עד אז, במשחק בינוני, לקלוע 18 נקודות וגם לאבד 6 כדורים, אבל המבט הכואב שלו, עת דידה לספסל, הכאיב יותר לקבוצה שלו ולאוהדים. 

על פי המאמן סטיב קר: "קרי לא מתרגש מהפציעה, מבחינתו היא לא כזו רעה", אבל האם זו סיבה להירגע? למרות שלגולדן סטייט יש מספיק כישרון בסגל, כמו אנדרו וויגינס שהוביל אתמול את קלעיה עם 29 נקודות, וגם באדי הילד, ג'ונתן קומינגה וכמובן דריימונד גרין (הלא יציב), היא לא יכולה להרשות לעצמה תקופה ארוכה מדי בלי קרי, המנהיג היחיד האמיתי שלה.

וזו למעשה השאלה המרכזית של העונה כולה מבחינת הווריורס, לכמה זמן ייעדר האחד ויחיד שלהם, לפני שהתנועה המוכרת שלו "תשכיב את העונה של הווריורס לישון". 

סטף קרי. התנועה שתגשים את עצמה?, צילום: X
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר