פורטלנד השיגה נקמה מהירה, דני אבדיה התאושש ממשחק הנפל

הבלייזרס השיגו מול ניו אורלינס את ניצחונם הראשון העונה, 103:125 - יומיים אחרי שנחלו מולם הפסד דרמטי • אחרי משחק של 2 נקודות הישראלי חזר לדו ספרתי עם 11, זה המדד בו היה מהבולטים בקבוצה

דני אבדיה מטביע. צילום: רויטרס

פחות מ-48 שעות אחרי ההפסד 105:103 לניו אורלינס מסל ניצחון של ברנדון אינגרם לקראת הסיום, פורטלנד ודני אבדיה אירחו הלילה (בין ראשון לשני) שוב את הפליקנס. הטרייל בלייזרס השיגו את הנקמה המתוקה שלהם עם 103:125 - מה שהיה ניצחונם הראשון העונה אחרי שני הפסדים וגם ההפסד הראשון של הפליקנס אחרי שני ניצחונות.

בדומה למשחק הראשון בין הקבוצות פורטלנד עלתה ליתרון דו ספרתי, אלא שהפעם היא גם הצליחה לשמור עליו. בהפסד ההוא אבדיה הסתפק ב-2 נקודות ב-1 מ-9 מהשדה, הלילה הוא חזר לדו ספרתי עם 11 נקודות. הישראלי קלע רק 2 עד ההפסקה, אך לאחריה הגביר קצב וסיים עם 4 מ-12 מהשדה, כולל שלשה ראשונה העונה (1 מ-5 מטווח זה), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחטיפה.

ב-30 הדקות שלו פורטלנד ניצחה ב-21 הפרש, ומדד הפלוס מינוס שלו היה השני בטיבו בקבצה. אמנם זה עוד רחוק משיא הקריירה של 43 נקודות שקלע מול אותה ניו אורלינס בעונה שעברה, אך לפחות אבדיה שוב רואה שתי ספרות בעמודת הנקודות.

ג'רמי גרנט ואנפרני סיימונס הובילו את הבלייזרס עם 28 7-237 נקודות בהתאמה. מנגד הצטיין סי ג'יי מקולום, ששיחק שנים ארוכות בפורטלנד, עם 27 משלו. המשחק הבא של אבדיה וחבריו יהיה כבר הלילה, כשיאתארחו אצל סקרמנטו קינגס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דני אבדיה שומר על זאיון וויליאמסון, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר