איפה ברוני? לברון ג'יימס חזר להתעסק בכדורסל כדי להשאיר את לוס אנג'לס לייקרס מושלמת

כוכב העל רשם טריפל דאבל ראשון לעונה, הוביל ל-127:131 על סקרמנטו קינגס ולא נראה מוטרד מכך שהבן שלו בדרך לג'יי ליג • גם האלופה בוסטון סלטיקס ממשיכה לנצח, בעוד דנבר נאגטס וניקולה יוקיץ' מחפשים עדיין ניצחון ראשון

לברון ג'יימס. היכולת האישית עדיין בשיאה. צילום: אי.אף.פי

לוס אנג'לס לייקרס פתחה את העונה עם מאזן 0:3, אחרי שרצה 0:21 ברבע האחרון של משחק הלילה (בין שבת לראשון) מול סקרמנטו קינגס וניצחה 127:131. כרגיל, האיש המרכזי של המנצחת היה לברון ג'יימס, שלא נתן למצבו המקצועי של בנו ברוני להשפיע עליו, כשרשם טריפל דאבל ראשון העונה.

נראה שקינג ג'יימס ידע בדיוק מה עומד לקרות עם ברוני שנמצא בדרך לג'יי ליג, אחרי שלא הצדיק לרגע אחד את מקומו ב-NBA, ולמעשה נהנה מהפרוטקציה של אביו הכל יכול. ההכרה במצב אפשרה לכוכב העל של הלייקרס להתרכז מחדש בכדורסל נטו, וכשהוא עושה זאת הוא עדיין הכי טוב שיש על המגרש. זה נגמר עם 32 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, כולל סיוע מאנתוני דיוויס שקלע 31. 

זה לא נגמר על המגרש. רגע אחרי שירד לספסל, לקול תשואות האוהדים, לברון נשמע אומר: "תריעו לי, תניפו את הידיים יא בני זו***. קלעתי עכשיו 10 (נקודות) רצופות יא בני זו***, תריעו, תריעו".

 

גם בוסטון סלטיקס עלתה למאזן של 0:3, עם ניצחון בחוץ על דטרויט פיסטונס, 118:124. הוא הגיע רק אחרי שהאלופה נקלעה לפיגור של 16 נקודות וביצעה קאמבק, אותו הוביל ג'ייסון טייטום שצלף 37 נקודות, לצד 24 נקודות ו-10 ריבאונדים של ג'יילן בראון.

בצד השני של הרצף נמצאת דנבר נאגטס, שעדיין מחפשת את ניצחונה הראשון העונה (2:0). היא נכנעה ללוס אנג'לס קליפרס 109:104, למרות שניקולה יוקיץ' קבע שיא אישי של 7 שלשות במשחק של 41 נקודות. 

ניקולה יוקיץ'. דנבר נאגטס מתקשה בפתיחת העונה, צילום: אי.פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר