לברון ג'יימס התרגש אחרי בכורת בנו: "פספסתי הרבה זמן עם המשפחה"

כוכב הלייקרס וברוני עשו היסטוריה כאב ובן הראשונים שמשחקים יחד ב-NBA • הבא הודה: "הרגע הזה - מהמתנות הגדולות שקיבלתי מאלוהים" • ברוני הודה שזה רגע שלא ישכח, צפו בשיחה האחרונה בין השניים לפני העלייה לפרקט

לברון וברוני ג'יימס בראיון אחרי הופעת הבכורה. צילום: AFP

לברון וברוני ג'יימס עשו הלילה (בין שלישי לרביעי) היסטוריה כשהפכו לאב ובן הראשונים שמשתפים פעולה ב-NBA. ברוני אמנם קיבל רק כשלוש דקות על הפרקט, אך ההתרגשות בלוס אנג'לס הייתה ניכרת לכל אורך הערב. לרגע הזה בדיוק הם חיכו.

בניצחון 103:110, ברוני עלה לפרקט ארבע דקות לסיום הרבע השני יחד עם אביו ששב מהספסל. במהלך השידור נחשף המסר האחרון של לברון לבנו לפני שהשניים עלו להופעת הבכורה של בן ה-20 בליגת הכדורסל הטובה בעולם. "אתה מוכן?", שאל לברון, "תראה את האינטנסיביות, תשחק בלי דאגות".

הרוקי הטרי אמר בסיום המשחק: "לשחק איתו (עם אביו) בפעם הראשונה זה רגע משוגע שאף פעם לא אשכח. אני אסיר תודה, קיבלתי הזדמנות מדהימה לשחק בליגה הזו, ללמוד ולהשתפר בכל יום".

לברון וברוני ג'יימס, צילום: AP

לברון ג'יימס, שהשיג דבר או שניים במהלך הקריירה, נשאל מדוע הרגע הזה כל כך משמעותי עבורו. "המשפחה לפני הכל, תמיד", ענה, "איבדתי הרבה זמן עם המשפחה בגלל הכדורסל, פספסתי דברים של הילדים. לחוות רגע כזה, בו אני עדיין עובד אבל גם עושה זאת לצד הבן שלי, זה אחת המתנות הגדולות שקיבלתי מאלוהים".

הכוכב שבר שיא כשפתח את עונתו ה-22 ב-NBA, במהלכה יחגוג את יום הולדתו ה-40. לקראת העתיד לבוא שלח לברון מסר לבנו: "יש רק 450 (שחקנים) מאיתנו בליגה הזו. שום דבר לא ניתן לך, צריך להרוויח כל רגע. הוא יודע את זה ומצפה לתהליך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר