דני אבדיה מול יוטה. סיום חזק לטרום העונה. צילום: אי.פי

סימן לבאות? דני אבדיה הרשים, פורטלנד פירקה את יוטה במשחק ההכנה האחרון

חמישה ימים לפני שייפתחו את עונת ה-NBA, הבלייזרס נראו מצויין ב-86:124 על הג'אז • הפורוורד הישראלי תרם 10 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ב-21 דקות

[object Object]

אחד הדברים שדני אבדיה שמע הכי הרבה פעמים מאז שעבר מוושינגטון וויזארדס לפורטלנד טריילבלייזרס הוא שגם בקבוצתו הנוכחית צפויים לו חיים קשים כי מדובר בסגל חלש שצפוי להעביר עוד עונה עם מאזן לא מרשים בלשון המעטה. עם זאת, משחקי ההכנה מלמדים על משהו אחר, כמו שהיום לפנות בוקר (שבת) במשחק האחרון לפני פתיחת העונה.

פורטלנד פגשה את יוטה ג'אז, פירקה אותה 86:124 והציגה כדורסל מרשים. האם זה יספיק בשעת האמת, למשל במשחק הפתיחה לקראת סוף השבוע הקרוב מול גולדן סטייטט ווריורס? אין לדעת, אבל המספרים מדברים בעד עצמם.

קודם כל אבדיה. הוא פתח בחמישיה הראשונה, קיבל 21 דקות ותרם 10 נקודות, 7 אסיסטים, 6 ריבאונדים, 2 חטיפות וחסימה אחת. הוא איבד את הכדור רק פעמיים והיה חלק בלתי נפרד מהמשחק השוטף של פורטלנד. את אחוזי הקליעה שלו הוא עוד צריך לשפר (33% הפעם), אבל בקבוצה סומכים עליו והולכים אליו לא פעם. זה השתלם כאמור עם האסיסטים של הפורוורד הישראלי שהפכו לסלים קלים.

ג'רמי גרנט הוביל את קלעי הבלייזרס עם 18 נקודות וגם חילק 7 אסיסטים לצד 3 חסימות. עם זאת, השחקן המרשים ביותר אצל המנצחים היה הרוקי דונובן קלינגן, שקלע 14 נקודות והוריד לא פחות מ-20 ריבאונדים. הוא גם חסם 4 פעמים ומסר כמות זהה של אסיסטים.

פורטלנד מסיים את משחקי ההכנה עם מאזן לא רע של 1:3, וכעת צריכה להוכיח שגם במשחקי הליגה הטובה ביותר בעולם יהיה לה מה למכור.

 

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו