כוכב ענק ב-NBA מודה: "יכול להיות שאני אעבור בטרייד"

אחרי שלוש עונות מאכזבות בפלייאוף, יאניס אנטטוקומפו יודע שכישלון נוסף עלול להוביל לסיום דרכו במילווקי: "זה העולם שאנחנו חיים בו, יכול להיות שזה יהיה המצב עבורינו" • בדרך למעבר ענק?

דמיאן לילארד עם יאניס אנטטוקומפו. צילום: AFP

לא משנה מה יאניס אנטטוקומפו יעשה עד יומו האחרון במילווקי באקס, הוא ייזכר כאגדת מועדון לעד. זאת בזכות אותה אליפות בלתי נשכחת ב-2021, ששמה סוף לבצורת של 50 שנה בלי זכייה בתואר עבור הבאקס. עם זאת, בשלוש השנים האחרונות הקבוצה לא נחלה הצלחה בפלייאוף, ויאניס עצמו יודע שייתכן והעונה הקרובה תהיה ההזדמנות האחרונה.

יאניס, שיחגוג בדצמבר את יום הולדתו ה-30, הודה בשיחה עם ה"את'לטיק": "אם לא נזכה באליפות, יכול להיות שאעבור בטרייד. זו העבודה שלנו וזה העולם שאנחנו חיים בו. זה נכון לגבי כולנו, בכל רגע נתון, אם אתה לא מצליח ולא עושה עבודה טובה מספיק, אתה בחוץ. זה עלול להיות המצב עבורינו".

הבאקס ניצחו בסדרת פלייאוף אחת בלבד בשלוש העונות האחרונות. בעונה שעברה יאניס פספס את סדרת הסיבוב הראשון שהסתיימה בהפסד לאינדיאנה, כאשר הכוכב השני לצידו שהגיע בקיץ שעבר, דמיאן לילארד, נפצע במהלך הסדרה. השניים מקווים כעת לקחת את הבאקס רחוק, כדי לא בטוח שתהיה להם עוד הזדמנות ביחד.

היווני חתום במילווקי לשלוש העונות הקרובות, והוא מחזיק באופציה על חוזהו לעומת 2027/28. אין ספק כי גם אם ייכשל בעונה הקרובה, היווני יהיה מבוקש מאוד ברחבי ה-NBA אם יהיה זמין לטרייד והמחיר יהיה גבוה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר