כל המהלכים של בן שרף מהניצחון על וולבס

לקבוצות ה-NBA כדאי לשים לב: בן שרף יהפוך ל"גניבה של הדראפט"?

אחרי משחק של 20 נקודות, המחמאות מארצות הברית לישראלי של אולם ממשיכות לזרום • מעבר לים טוענים כי מקומו בין 20 הראשונים, ואם לא ייבחר שם, הוא יהפוך לפרס של קבוצת פלייאוף

[object Object]

בן שרף ממשיך במגמת העלייה שלו באולם. בעוד בתחילת העונה היו סימני שאלה אם בכלל כדאי לישראלי בן ה-18 לגשת לדראפט ה-NBA כבר בקיץ הבא, כעת נדמה שמתקרב הקונצנזוס לגבי כך שמקומו בסיבוב הראשון.

כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

אחרי שפתחה את העונה טוב, בין היתר עם מאזן 0:3 ביורוקאפ, אולם נחלה אתמול (שבת) הפסד כואב עם 103:100 על הבאזר לבאמברג והודחה מהגביע הגרמני. שרף הצטיין בשורות המפסידה עם 20 נקודות, ולמומחי הדראפט שעוקבים אחריו מארצות הברית, זה הרבה יותר חשוב מזהות המנצחת.

בן שרף במדי אולם. ממשיך להרשים, צילום: X

העיתונאי קית' סמית' קרא לעוקביו לצפות במשחק ולעקוב אחרי שרף וחברו לקבוצה נואה אסנג, שגם כן עשוי להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב. אחרי התצוגה המרשימה וההפסד הצורב סמית' החמיא לשרף: "הוא בגודל נהדר ביחס למוביל כדור, הוא מוסר טוב מאוד ומרגיש את המשחק".

לצד זאת, סמית' סימן את המקומות בהם על הישראלי לגלות שיפור: "הוא צריך לעבוד על יד ימין שלו כי כרגע יד שמאל מאוד דומיננטית. ההגנה סבירה אך יש לו את הכלים כדי לשפר אותה, הזריקה שלו דורשת עבודה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מלבד סמית', ברשתות החברתיות התלהבו גם כן מהתצוגה של שרף. "הוא פרודוקטיבי מדי לבן 18 בליגה מקצוענית", נכתב, "אם הוא לא ייבחר ב-20 המקומות הראשונים זו תהיה גניבה של קבוצת הפלייאוף שתיקח אותו". גולש נוסף שעוקב אחרי מועמדים לדראפט חיזק ואמר ששרף אכן צריך להיבחר בין 20 הראשונים לפחות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו