עוד לפני ששיחק שנייה ב-NBA: כמה שווה ברוני ג'יימס?

בנו של כוכב לוס אנג'לס לייקרס, רק בן 20, מחזיק בחשבון בנק מנופח במיוחד • רשתות חברתיות שאותן הוא ממנף לרווחים כספיים, חסויות לרוב וכן צי רכבי פאר

ברוני ג'יימס. תמיכה כלכלית מאבא לברון. צילום: רויטרס

אחד הסיפורים המסקרנים בעונת ה-NBA הקרובה הוא שיתוף הפעולה הצפוי במדי לוס אנג'לס לייקרס בין לברון ג'יימס, שכבר הפך מזמן למיליארדר, לבין בנו, ברוני ג'יימס. בעוד לברון ממשיך לבסס את מקומו כאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, ברוני  מתחיל לבנות את דרכו ואת הונו האישי בצל אביו המפורסם.

נכון להיום, עוד לפני ששיחק שנייה רשמית אחת בליגה הטובה בעולם, הונו של ברוני בן ה-20 מוערך בכ-10 מיליון דולר. בקיץ האחרון חתם על חוזה רוקי בלייקרס, שבו ירוויח 7.9 מיליון דולר על פני ארבע שנים. בנוסף לחוזה, הוא כבר חתום על מספר עסקאות חסות משמעותיות עם מותגים כמו נייקי, ספרייט ופניני.

מעבר להצלחה הכלכלית, ברוני הוא דמות פופולרית ברשתות החברתיות עם יותר מ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם ויותר מ-2 מיליון עוקבים בטוויטר. בערוץ היוטיוב שלו, שבו יש לו יותר ממיליון מנויים, הוא ממשיך לצבור אהדה בקרב מעריצים ברחבי העולם. את החשבונות ברשתות החברתיות הוא מנצל בין השאר לרווחים כלכליים ועסקיים ענפים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

למרות, ואולי בשל  גילו הצעיר, ברוני זוכה לתמיכה כלכלית רבה מאביו, כולל באוסף המכוניות המרשים שלו, שבו ניתן למצוא בין היתר ג'יפ רנגלר, מרצדס, טסלה, וג'יפ האמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר