שאראס התעמת עם מאמן אולימפיאקוס: "חסר כבוד, הוא תקף אותי"

אירוע חריג בין שניים מהמאמנים הבכירים ביורוליג • מאמן פנרבחצ'ה ומקבילו התווכחו בטונים גבוהים בסיום המשחק והשחקנים נאלצו להפריד ביניהם • יורגוס ברצוקאס האשים, הליטאי הגיב: "זו הפעם השנייה שהוא בא ללמד אותי איך לאמן"

כל המהלכים של בן שרף מול בדאלונה

לא בכל יום רואים שני מאמנים בכירים ביורוליג נקלעים לוויכוח סוער, אך נדמה שהמשחק הסוער בין פנרבחצ'ה לאולימפיאקוס אמש (שישי) במחזור הפתיחה ביורוליג הוציא גם מהם אמוציות. מאמן פנר שרונאס יאסיקביצ'יוס התעמת עם מקבילו יורגוס ברצוקאס, כאשר שחקנים ואנשי צוות היו צריכים להפריד ביניהם.

בסיום הניצחון 71:82 של הקבוצה הטורקית, המאמנים ניגשו אחד לשני כמיטב המסורת כדי ללחוץ ידיים. שאראס באותו הרגע הפנה אצבע ומיד היה ברור שיש כאן התרחשות חריגה. מהר מאוד הטונים עלו משני הצדדים, עד שכאמור היה צריך להפריד ביניהם.

"מה שקרה במשחק קרה, שנינו קיבלנו עבירה טכנית, אבל כשאני בא ללחוץ לו יד בסיום והוא מתנהג כך? זה חסר כבוד לחלוטין לתקוף אותי", אמר ברצוקאס בסיום על הליטאי. במסיבת העיתונאים בהמשך הוא הוסיף: "זו לא הייתה שיחה, שאראס תקף אותי".

שאראס הציג את גרסתו: "יש לי יחסים טובים איתו ורציתי לשמור את מה שקרה בתוך 'משפחת' המאמנים, אבל הבנתי שהוא דיבר אז אני צריך לענות. זו הפעם השנייה שהוא בא ללמד אותי איך לאמן. אני לא אתן לאף לאמן להגיד לי מה אני צריך לעשות עם הקבוצה שלי, מבחינתי זה בלתי מתקבל על הדעת".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר