דני אבדיה מנסה לשמור על אופטימיות: "מקווה שלא נסיים אחרונים במערב"

פורטלנד ערכה את המדיה דיי המסורתי לקראת פתיחת עונת 2024/25 ב-NBA • הישראלי במסיבת העיתונאים: "רוצה לערב את כולם בהתקפה, בזה אני טוב" • המאמן צ'ונסי בילאפס: "הוא ישתלב בצורה מושלמת"

דני אבדיה. מוכן לעונתו החמישית ב-NBA. צילום: גטי אימג'ס

העונה החמישית בפתח. בעוד פחות משבועיים ואחרי 4 עונות במדי וושינגטון, דני אבדיה יעלה לפרקט עם הגופיה החדשה שלו, זו של פורטלנד. הערב (שני) הקבוצה ערכה את המדיה דיי המסורתי לקראת העונה, וגם הישראלי שלנו ב-NBA דיבר.

"אני מהשחקנים המנוסים בקבוצה", אמר אבדיה, "אני מרגיש שאני מתאים לכאן. שיפרתי את יד שמאל שלי למשל וכולנו רוצים להשתפר. יש פה קבוצה צעירה, אתלטית ואנחנו הולכים לרוץ הרבה. אני רוצה לערב את כולם בהתקפה, בזה אני טוב. מקווה שלא נסיים אחרונים במערב".

המאמן צ'ונסי בילאפס החמיא לשחקן החדש שלו: "התרשמתי ממנו, קל לשלב אותו. האוהדים הולכים למות עליו, יש לו כל כך הרבה אש. הוא ישתלב בצורה מושלמת. מוסר נהדר, IQ גבוה, שומר טוב וריבאונדר מצוין".

הטרייל בלייזרס יפתחו את העונה ב-12 באוקטובר בלילה שבין שישי לשבת הבאים, עם משחק חוץ אצל לוס אנג'לס קליפרס. יומיים לאחר מכן יתארחו אצל סקרמנטו ומשחק הבית הראשון שלהם יהיה ב-19 באוקטובר מול יוטה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר