הצניחה הגדולה של לורנזו בראון בדירוג כוכבי היורוליג

לקראת העונה החדשה ב"באסקטניוז" החלו לפרסם את דירוג 30 השחקנים הטובים במפעל • אין נציגות למכבי תל אביב, הגארד שעזב ירד כמעט 20 מקומות וחברו לשעבר בצהוב נכנס לרשימה

לורנזו בראון. יכולת מאכזבת. צילום: Getty Images

עונה חדשה ביורוליג תצא לדרך השבוע כשכוכבי מכבי תל אביב מהעונה שעברה מפוזרים בין הקבוצות השונות במפעל. ווייד בולדווין ובונזי קולסון ימשיכו לשתף פעולה, אך הפעם בפנרבחצ'ה, בעוד ג'וש ניבו עבר למילאנו ולורנזו בראון לפנאתינייקוס.

לקראת העונה, באתר "באסקטניוז" השיקו את דירוג 30 השחקנים הטובים במפעל, כאשר הבוחרים היו 39 מנהלים מקצועיים, מאמנים, סקאוטים, עיתונאים ושחקנים שאינם מהמפעל. עד כה פורסמו מקומות 11 עד 30.

השחקן היחיד ממכבי תל אביב הנוכחית שהיה עם סיכוי כלשהו להופיע ברשימה הוא ג'ורדן לויד. הגארד לא הופיע ברשימה ולאור העובדה שהוא ככל הנראה לא יהיה בטופ 10, מכבי תל אביב ככל הנראה תהיה ללא נציגות בטופ 30

היכולת בעונה שעברה פגעה בו. לורנזו בראון במכבי תל אביב, צילום: אלן שיבר

מי שכן זוכים לייצוג הם כאמור האקסים מהעונה שעברה. לורנזו בראון אמנם הגיע למקום ה-24, אך מדובר בצניחה גדולה שכן לפני תחילת העונה שעברה דורג שביעי. "אולי הוא נפל בדירוג, אבל הוא עדיין מספר את הסחורה ברגעים קריטיים", נכתב עלוי, "בסדרה נגד פנאתנייקוס בעונה שעברה כל הלחץ של ההגנה היה עליו כשבולדווין היה פצוע. פאו יודעת היטב מה היא צירפה לסגל".

מספר מקומות מתחתיו נמצא ג'וש ניבו. הסנטר של מילאנו, שלא הופיע בדירוג בעונה שעברה, חולק את המקום ה-28 עם ניקולה מילוטינוב מאולימפיאקוס: "בשקט, לניבו הייתה הרבה השפעה בשנתיים האחרונות. כשתשומת הלב הייתה על בראון ובולדווין הוא ביסס את עצמו כאחד הריבאונדרים, החוסמים והשחקנים היעילים במפעל".

מי ששמו טרם הופיע ברשימה הוא בולדווין. אחרי היכולת שלו בעונה שעברה, אין ספק כי הוא עוד יופיע בעשירייה הראשונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ווייד בולדווין במדי פנרבחצ'ה. תורו עוד יגיע, צילום: פנרבחצ'ה
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר