שחקן היורוליג שיעבור ל-NBA, רק כדי להיחתך ולחתום שוב בקבוצתו

סיפור מוזר על מעבר בין שתי הליגות • הניקס צפויים להעביר את דוויין וושינגטון לשארלוט כחלק מעסקת טאונס, אך לשם כך יצטרכו לפצות את פרטיזן בלגרד - בה הוא חתום • השחקן ישוחרר ויחתום בשנית בבירת סרביה

דוויין וושינגטון. צילום: פרטיזן בלגרד

חוקי הטריידים ומגבלות השכר ב-NBA יוצרים לא פעם סיטואציות די משונות, אך נדמה שהפעם נשבר שיא חדש. שחקנה החדשה של פרטיזן בלגרד דוויין וושינגטון עשוי להיות מעורב בעסקה משולשת ב-NBA, רק כדי לחתום אחרי מספר ימים בשנית בקבוצת היורוליג.

ניו יורק ניקס סגרה טרייד גדול בו צירפה את קארל אנתוני טאונס ממינסוטה, כאשר גם שארלוט מעורבת בעסקה. הניקס צריכים להעביר שלושה שחקנים בעלי חוזים נמוכים להורנטס, כשאחד מהם צפוי להיות וושינגטון. לניקס יש זכויות עליו משום ששיחק בקבוצת ליגת הפיתוח שלה בעונה שעברה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

המעבר של וושינגטון להורנטס הוא מסיבות פרוצדורליות בלבד, שכן זו צפויה לשחרר אותו בכל מקרה כחלק מהעסקה. כל זה לא פוטר את הניקס מלשלם פיצוי לפרטיזן על שחרורו של וושינגטון מהחוזה עליו הוא חתם. בכל אופן, אחרי השחרור וושינגטון יחתום שוב בפרטיזן, כך שאת שרשרת האירועים המוזרה הזו הוא צפוי לסיים בדיוק באותו המקום ועם עוד כסף בחשבון הבנק כפיצוי על שחרורו מה-NBA.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר