שחקן ה-NBA פרש בגיל 21: "רוצה להתקרב לישו ולשרת את האל"

אחרי שנתיים בלבד ב-NBA, איי ג'יי גריפין החליט לוותר על הספורט לטובת הדת: "חשבתי שהכדורסל הוא הסיבה שאני חי, עד שגיליתי שכולנו נוצרנו כדי לפאר את האל"

טריי יאנג ו-AJ גריפין (מימין) חוגגים ניצחון מתוק על טורונטו. צילום: USA TODAY Sports

לפני למעלה משבוע אוהדי ה-NBA קיבלו בשורה מפתיעה, כאשר פורסם כי איי ג'יי גריפין עוזב את הכדורסל בגיל 21 בלבד. הידיעה עוררה בהתחלה דאגה, אלא בסרטון שפרסם הלילה (בין שבת לראשון) נדמה היה שמצבו של גריפין מצוין ושהוא שלם לחלוטין עם ההחלטה.

גריפין, שבשתי העונות היחידות שלו בליגה שיחק באטלנטה הוקס, סיפר כי הוא נפרד מהענף כדי להתמקד בהתקרבות לדת. "ויתרתי על הכדורסל כדי להתקרב לישו. אני יודע שבעיניים של רבים זה נראה כמו הפסד שלי, אבל אני מרגיש שלהשתחרר מהכדורסל מאפשר לי לשרת את האל 'במשרה מלאה' ובכל ליבי".

הפורוורד הצעיר המשיך והסביר: "חשבתי שהכדורסל הוא הסיבה שאני חי, אבל כשהגעתי לאלוהים, הוא באמת הראה לי שכולנו נוצרנו כדי לפאר אותו", המשיך גריפין, "כולנו נוצרנו עם מטרה מסוימת שניתנה ממנו".

גריפין נבחר במקום ה-16 בדראפט 2022 ובשתי העונות בליגה ערך 92 הופעות במדי ההוקס. הוא העמיד ממוצעים של 7.5 נקודות למשחק ובעונת הרוקי אף קלע שני סלי ניצחון. אביו הוא אדריאן גריפין, ששיחק ב-NBA תשע עונות ואימן בחצי הראשון של העונה שעברה את מילווקי באקס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר