שחקן העבר נגד מייקל ג'ורדן: "אוהד שלו? המנוול הזה נתן לי כאפה יום אחד"

קוואמי בראון, שנבחר על ידי וושינגטון וויזארדס בבחירה הראשונה בדראפט 2001 סיפר על תקרית לא נעימה שחווה עם אגדת הליגה הטובה בעולם, ששימש אז כבעלים של הקבוצה מהבירה ושיתף איתו פעולה כשחזר מפרישה

ג'ורדן. צילום: Reuters

אחרי שרשם בעיני רבים את הקריירה הגדולה אי פעם בענף הכדורסל בכלל וב-NBA בפרט, מייקל ג'ורדן ניסה לא פעם את יכולתו גם כבעלים ומנהל בליגה הטובה בעולם. כשהיה הבעלים של וושינגטון וויזארדס, הוא יחד עם אנשי המועדון קטף בבחירה הראשונה בדראפט את הסנטר קוואמי בראון.

בראון נחשב לנפילה ענקית וכעת חשף כי נקלע לעימות חריף עם ג'ורדן, שחזר מפרישה באותה עונה ושיתף איתו פעולה על הפרקט. "אני לא אוהד שלו, אין לי סיבה להיות כזה. המנוול הזה נתן לי כאפה על העורף יום אחד", שחזר בראון והוסיף: "אבל אני חייב להכיר בכך שראיתי מקרוב את המסירות שלו לכדורסל - והתרשמתי. הכ*שי הזקן הזה המשיך להשכים לאימונים לפנות בוקר גם בגיל 39, כשלא היה לו דבר להוכיח לאיש. הוא מעולם לא רימה את המשחק, אפילו כשהיה מבלה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בראון מצא מקום לפרגן לג'ורדן וסיפר על מוסר העבודה שלו למרות שהיה נוהג לבלות עד השעות הקטנות של הלילה: "אני הייתי בטוח שאחרי לילה שלם של הימורים, בהיותו זקן כל כך, אין סיכוי שהוא יהיה בחדר הכושר ב-6:00 בבוקר. אבל הוא היה מגיע ב-5:45 להרים משקולות. הוא היה מכונה, לא האמנתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר