איך הוא יגיע? הגזרה של כוכב ה-NBA שמשגעת את ארצות הברית

אחרי שנתיים בהן הפתיע את כל העולם עם תספורות משונות, באתרי ההימורים באמריקה מתעסקים בשאלה אחת לקראת היום הפתוח לתקשורת של מיאמי היט - מה תהיה התספורת של ג'ימי באטלר? • האופציות המובילות בפנים

ג'ימי באטלר. התנהלות כלכלית חכמה. צילום: X

עונת ה-NBA נמצאת כבר ממש מעבר לפינה והיום (שלישי) האלופה בוסטון סלטיקס תערוך את יום התקשורת המסורתי שיפתח רשמית את עונת 2024/25. ב-30.9 28 קבוצות נוספות יערכו את יום התקשורת שלהן, אבל כל העיניים יהיו לעבר פלורידה וג'ימי באטלר. 

הכוכב של מיאמי היט ידוע בתור הכוכב של המדיה דיי ונוהג להפתיע בתספורות משונות שילוו את שידורי העונה הקרובה. לפני שנתיים הוא גידל ראסטות ארוכות מאוד והצטלם איתן, כאשר בשנה שעברה הגיע בתספורת "אימו" עם איפור ופירסינג. כבר אז הוא אמר שהמדיה דיי זה היום שבו הוא בוחר להתחפש למה שהוא רוצה, או למה שהוא מרגיש באותו רגע, כשיש הטוענים שזה מזלזל בתקשורת מצד אחד, אבל מקליל ומצחיק מהצד השני. 

השנה גם חברות ההימורים נכנסו לשוק הזה ואנשים החלו להמר על התספורת הבאה איתה יגיע באטלר ליום הפתוח בשבוע הבא. הסיכויים הכי גבוהים עד כה הם שהוא יגיע קירח, כאשר הבאים בתור לפי הסדר הם שיער צבוע, אפרו ומוהוק. בכל מקרה, גם בתקשורת מצפים לראות מה יביא באטלר, שיוכל להפוך בקיץ הבא לשחקן חופשי ולנסות בפעם האחרונה, ככל הנראה, לזכות בטבעת. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

דני אבדיה מתראיין לאתר של פורטלנד טריילבלייזרס

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר