יאניס אנטטוקומפו וסטף קרי באותה קבוצה ב-NBA? "שווה לעקוב אחרי זה"

אחרי שלושה כישלונות רצופים בפלייאוף, בארצות הברית סבורים שאכזבה נוספת עלולה לגרום ליווני לבקש לעזוב את מילווקי • הבעלים של גולדן סטייט חושק בו כבר שנים כדי לאחד אותו עם הגארד האגדי • צמד חלומי חדש? הפרטים בפנים

ג'רו הולידיי עובד כמוכר ברשת מזון מהיר / מתוך CLNS Media

ב-2021 יאניס אנטטוקומפו עשה היסטוריה כשהוביל את מילווקי באקס לאליפות ה-NBA הראשונה שלה אחרי 50 שנה בדיוק. באופן סמלי, במשחק האחרון של סדרת הגמר הוא גם קלע 50 נקודות. עם זאת בשלוש השנים שחלפו מאז הבאקס ניצחו רק בסדרת פלייאוף אחת, וזה מעלה סימני שאלה אם היווני יוכל לזכות באליפות נוספת במילווקי או שמא יצטרך לעבור לקבוצה אחרת כדי שיהיה לו סיכוי ממשי לטבעת שנייה בקריירה.

אחד מכתבי ה-NBA הבכירים ב"את'לטיק", סם איימיק, שפך אור על האפשרות שהעונה הקרובה תהיה האחרונה של יאניס במילווקי: "אחד הדברים שיזכו למעקב בעונת ה-NBA הקרובה יהיה אם הדברים ישתבשו במילווקי".

עזיבה של יאניס תתאפשר ככל הנראה רק אם הוא יבקש לעבור בטרייד, ויש קבוצה אחת שמחזרת אחריו כבר כמה שנים - גולדן סטייט. "זה ידוע שלג'ו לייקוב (הבעלים) יש כבר הרבה זמן חלום להביא את יאניס לווריורס. כרגע זה תרחיש לא סביר, אבל קריס מידלטון יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא. שווה לעקוב אחרי זה".

יאניס חתום במילווקי לארבע השנים הקרובות, כך שמילווקי לבטח תדרוש פיצוי גדול בעסקה אפשרית. היווני לשחק יחד סטף קרי? עוד עדיין מוקדם לדעת, אבל אולי אפשר להתחיל לפנטז.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר