דני אבדיה מלא ביטחון: "אני יודע מה אני יכול להביא לפורטלנד"

הפורוורד הישראלי התראיין לערוץ המדיה של הבלייזרס ונשמע נלהב: "אני מרגיש שאנחנו יכולים להגיע רחוק, יש לנו עתיד מזהיר" • צפו

דני אבדיה מתראיין לאתר של פורטלנד טריילבלייזרס

עונת 2024/2025 ב-NBA תיפתח בחודש הבא, אבל ההכנות כבר העבירו הילוך, ואיתם דני אבדיה שכבר משדר הרבה ביטחון לקראת עונתו החמישית בליגת הכדורסל הטובה בעולם, הראשונה במדי פורטלנד טריילבלייזרס. הלילה (בין שישי לשבת) הוא התראיין לאתר של הקבוצה שלו, ונראה כמי שמאמין שעומדת בפניו עונה גדולה.

במשך 4 דקות וחצי, אבדיה בן ה-23 מספר על עצמו, על עברו ועל העתיד לבוא. "התחלתי כשוער כדורגל, ובכיתה ו' התחלתי לשחק כדורסל, התפתחתי ועברתי למכבי תל אביב, מועדון הכדורסל הכי גדול בישראל. אחרי שלוש שנים נבחרתי בדראפט על ידי וושינגטון וויזארדס, וזה היה מוזר, כי רציתי להיות בניו יורק כשזה קרה, אבל בגלל הקורונה צפיתי בזה בטלוויזיה, במקום שהזמנתי. כל המשפחה והחברים שלי היו איתי שם".

אבדיה דיבר בגאווה גם על ייצוג ישראל: "לשחק עבור ישראל זה מיוחד. זו מדינה קטנה שלא ידועה כל כך בגלל הספורט שלה. כשאני מייצג את המדינה אני מרגיש שזה נותן תקווה לאנשים ועל זה אני מרגיש מבורך. אחרי שסיפר על תחביביו, הפורוורד הישראלי הודה להוריו על חלקם בהצלחתו, והסביר את הבחירה שלו במספר 8 (חיבור של מספרי יום הולדתה של אמו). 

על המעבר לפורטלנד סיפר: "שמעתי על זה בזמן שישנתי. אבא שלי התקשר אליי ואמר לי שכדאי לבדוק את ההודעות שיש לי בטלפון הנייד. "אני יודע מה אני יכול להביא לפורטלנד. אני רואה בה קבוצה צעירה שנבנית. אני רואה כאן את הרעב ואת הכישרון, ואני מאמין שאנחנו יכולים להגיע רחוק. יש לנו עתיד מזהיר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר