מצליח, לא רק על המגרש: כמה שווה ג'ימי באטלר?

כוכב מיאמי היט הרוויח סכום אסטרונומי במהלך הקריירה וגם ביצע כמה עסקאות נדל"ן גדולות • הנתונים המלאים בפנים

ג'ימי באטלר. התנהלות כלכלית חכמה. צילום: X

ג'ימי באטלר נחשב לאחד מהכדורסלנים המובילים ב-NBA ואחד מהעשירים בליגה, עם הון אישי מוערך של 100 מיליון דולר. לאורך הקריירה באטלר זכה להערכה מקצועית וכספית בכל מועדון בו שיחק, כולל שיקגו בולס, מינסוטה טימברוולבס, פילדלפיה סיקסרס ומיאמי היט. ההערכות מצביעות על כך שהוא הרוויח עד כה כ-140 מיליון דולר משכרו כשחקן.

מעבר לקריירת הכדורסל המצליחה, באטלר מתמקד גם בתחום הנדל"ן. בשנת 2017 מכר את ביתו בשכונת ריבר נורת' בשיקגו תמורת 4.2 מיליון דולר, סכום נמוך ממחירו המקורי שעמד על 5 מיליון דולר. מדובר בהפסד עבור באטלר, שרכש את הנכס בשנת 2015 ב-4.3 מיליון דולר. הבית, שהתפרס על שטח של כ-10,000 מ"ר וכולל 6 חדרי שינה, היה מהבולטים באזור.
 
בשנת 2018 באטלר השתפר וביצע מספר עסקאות נדל"ן נוספות. הוא רכש שתי דירות בבניין חדש שנבנה בריבר נורת' ביותר ממיליון דולר, ומכר אחת מהן מיד לאחר מכן תמורת 1.45 מיליון דולר.
באטלר מול אבדיה. מחזיק באוסף מכוניות ממותגות, צילום: AP
 
 
ב-2019 הציע למכירה את ביתו בפנסילבניה, באמבלר, תמורת 6.8 מיליון דולר. הנכס, שנבנה בשנת 1913, התפרש על שטח של 7.8 דונם וכלל 13,000 מ"ר של שטח מגורים, 6 חדרי שינה, מרתף יינות וקולנוע ביתי. הבית נמכר לבסוף ב-6.5 מיליון דולר.
 
כיום מתגורר כוכב ההיט באחוזה מפוארת במיאמי, ששוויה מוערך בכ-8 מיליון דולר. האחוזה כוללת 6 חדרי שינה, ספא ומגרש כדורסל. בנוסף, באטלר מחזיק אוסף רכבים מרשים ממותגים כמו טויוטה, פורד, קדילאק, פרארי, מרצדס ושברולט, שהערכת שוויו עומדת על כ-6 מיליון דולר.
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

שחקני הפועל ירושלים יוצאים למחנה האימונים בבולגריה | הפועל ירושלים

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר