ישמור על המסורת? הכדורסלן האגדי הצטרף לרוקדים עם כוכבים

דווייט הווארד, שעזב את ה-NBA וממשיך להיות שחקן פעיל בכל מיני טורנירים במזרח הרחוק, לוהק לעונה ה-33 של תכנית הריקודים בגרסה האמריקנית שתצא לדרך בעוד שבוע וחצי • הכדורסלן האחרון שהשתתף, אימאן שמפארט, גם זכה בתכנית

דווייט הווארד. צילום: אי.פי

החיים של דווייט הווארד מסרבים להיות משעממים לרגע. אחרי שעבר לשחק בטייוואן וגם הפך לבעלים חלקי של הליגה המקומית, הסנטר העבר האגדי יפצח בקריירה חדשה בזמן הפגרה - רקדן. לאחרונה פורסם בארצות הברית כי השחקן, שיחגוג בדצמבר הקרוב את יום הולדתו ה-39, לוהק לעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים האמריקנית. 

הווארד, שגובהו הרשמי עומד על 2.08 מ', יהפוך להיות הכדורסלן התשיעי שמשתתף בתכנית לאורך 33 עונותיה, כאשר גם קארים עבדול ג'באר, אלונזו מורנינג, קלייד דרקסלר ומטה וורלד פיס (רון ארטסט לשעבר) לקחו חלק. 

דווייט הווארד, צילום: מתוך טוויטר

הסנטר, שזכור בעיקר מתקופתו באורלנדו מג'יק בעשור הראשון של שנות ה-2000, ינסה ליצור מסורת חדשה ולהיות שחקן ה-NBA לשעבר השני ברציפות שזוכה בתחרות, אחרי שאימאן שמפארט עשה זאת בעונה ה-30 לפני שלוש שנים. 

כמו בישראל, שספורטאים אולימפיים מגיעים להשתתף בתכנית, גם בארצות הברית זה המצב וההפקה הצליחה לשים את ידה על שני מדליסטים אולימפיים אמריקנים: שחקני הרוגבי שביעיות אילונה מאהר, שזכתה בארד, והמתעמל מכשירים ספטן נדורוסיק, שזכה גם בארד הקבוצתי וגם בארד בסוס הסמוכות. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר