ג'רו הולידיי עובד כמוכר ברשת מזון מהיר / מתוך CLNS Media

אחד העשירים ב-NBA: כמה שווה קווין לאב?

שחקן מיאמי היט לא רק בנה לעצמו קריירה מפוארת בליגה הטובה בעולם, אלא גם הבטיח לעצמו הכנסות עצומות מחוזים נדיבים ומהשקעות חכמות • עם הון גבוה במיוחד הפורוורד בן ה-35 צבר נכסים יקרים, מחזיק אוסף מכוניות יוקרה, ומשכיר נכסים בעלי ערך גבוה

[object Object]

קווין לאב נחשב לשם מוביל ב-NBA כבר לא מעט שנים, ולא רק על המגרש. הונו מוערך בכ-100 מיליון דולר, בזכות חוזים והסכמי חסות מהליגה שהפכו אותו לאחד המשתכרים הגבוהים בליגה הטובה בעולם.

קריירת ה-NBA של לאב החלה במינסוטה, שם חתם על חוזה רוקי לשנתיים בשווי 6.6 מיליון דולר. לאחר תום החוזה הראשון הוא קיבל הארכת חוזה משמעותית בסך 60.8 מיליון דולר לארבע שנים. הצלחתו בקליבלנד - שם היה בין השאר חלק מרכזי במסע האליפות ב-2016 - הביאה להארכת חוזה נוספת ב-2015, שהבטיחה לו חמש שנים עם הקאבס בשווי 113.2 מיליון דולר. לאחר עזיבתם של כוכבי הקבוצה, לאב נותר המנהיג המרכזי וזכה בחוזה של 120 מיליון דולר לארבע שנים נוספות. במיאמי היט הוא הרוויח בשנתיים האחרונות סכומים נמוכים יותר (כ-3.5 מיליון דולר לעונה) שעל פי החוזה אמורים לעלות לסביבות 4 מיליון דולר בשתי העונות הקרובות.

בנוסף למשכורות הגבוהות, לאב הכניס מעל 7 מיליון דולר בשנה מחסויות שונות לאורך הקריירה. הוא גם השקיע בנדל"ן, כולל בית יוקרתי שנבנה מעץ בשנת 2018, אותו הוא משכיר בכ-2 מיליון דולר לשנה. הבית מכיל שבעה חדרי שינה, שמונה חדרי אמבטיה, בריכת שחייה וחדר רחצה ראשי דמוי ספא. כמו כן, הוא רכש דירה בטרייבקה, ניו יורק, בשנת 2019 בעשרות מיליוני דולרים, אותה הוא מכנה "בית חלומות". לאב ידוע גם בחיבתו למכוניות יוקרה, עם אוסף הכולל מרצדס CLK 63, רולס רויס, פורשה 911 טורבו S ופורשה 550.

קווין לאב. קריירה מפוארת, צילום: USA TODAY Sports

בנוסף להצלחותיו הכלכליות, לאב תורם סכומי כסף משמעותיים לצדקה דרך הקרן האישית שלו, "קרן קווין לאב". בשנת 2020, תרם 100,000 דולר כדי לסייע לעובדי Rocket Mortgage FieldHouse בתקופת הקורונה. חברו לקבוצה דאז, אנדרה דראמונד, תרם גם הוא 60,000 דולר בעקבותיו. הקרן סיפקה גם משאית עמוסה בארוחות לצוותי היחידה לטיפול נמרץ ולמרכזי בדיקות קורונה בקליבלנד.

לאב פעיל בעמותות רבות מאז תחילת דרכו בליגה, בהן בית החולים סנט ג'וד כחלק מתוכנית ה"רוקי רליף" של ה-NBA, והפך לשחקן הראשון שהצטרף ל-Hoops for St. Jude בשנת 2009. בהמשך אותה שנה, הקרן שלו תרמה 500 אלף דולר למכון לפסיכולוגיה, וב-2016 תרם מיליון דולר לבניית מרכז הכדורסל של UCLA.

מלבד הקריירה הספורטיבית, לאב הופיע גם בטלוויזיה, כולל שני פרקים בתוכנית הספורט "רומא בוערת" (2008-2009) ותפקיד בסדרת הטלוויזיה "הפמליה" ב-2010. תפקידים שעליהם הרוויח לא מעט כסף.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קווין לאב. עסוק גם מחוץ לפרקט, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו