"אני עדיין האפשרות מספר 1": בנבחרת החלומות כולם מנסים לגנוב את הפוקוס - ומתלוננים על אגו

אחרי הניצחון על אוסטרליה (92:98) במשחק הכנה, אנתוני אדוארדס דיבר על הבעיות בחמישיה הפותחת של ארצות הברית, אבל הזכיר לכולם שלדעתו הוא הכוכב המרכזי • המאמן סטיב קר מנה להרגיע: "נלמד את הלקח מוקדם ככל האפשר"

שחקני ארצות הברית מתקבלים באבו דאבי

טורניר הכדורסל האולימפי נמצא כבר מעבר לפינה, וכרגיל, נבחרת ארצות הברית היא הפייבוריטית לזכות במדליית הזהב, בזכות סוללת כוכבי ה-NBA שעומדים לרשותה. מלברון ג'יימס, דרך סטף קרי ואנתוני דיוויס, ועד ג'ייסון טייטום ואנתוני אדוארדס, לנבחרת החלומות יש את כל הכלים לטייל לראש הפודיום.

עם זאת, המאמן סטיב קר רחוק מלהיות רגוע. השחקנים שלו אמנם ניצחו את שני משחקי ההכנה הראשונים, כולל אתמול בערב (ראשון) את אוסטרליה (92:98), אבל הם גם סבלו מיותר מדי ירידות ביכולת תוך כדי המשחק, בין היתר בגלל היעדר חיבור בין חלק מהשחקנים, או במילה אחת: אגו.

"החמישייה הראשונה צריכה ללמוד לשלב אחד את השני יותר בהנעת הכדור", אמר אדוארדס, שבלט מול האוסטרלים. הוא הסביר ש"השחקנים של החמישייה השנייה חולקים יותר אתה כדור". עם זאת, נראה שהוא בעצמו לא הפנים את המסר שביקש להעביר, לפחות לא לפי דבריו במסיבת העיתונאים.

"אני עדיין האפשרות מספר 1. יכול להיות שכולכם תסתכלו על זה מזווית אחרת, אבל האחרים צריכים לעמוד בקצב שלי, ככה אני מרגיש", חייך כוכב מינסוטה טימברוולבס והצליח לבלבל את כולם.

לברון ג'יימס. גם הוא חלק מהבעיות, צילום: אי.פי

 

קר הוא זה שיצטרך לטפל בבעיות בהקדם. הוא מודע לעוצמת האגו שחיבר לחמישיה הראשונה שכוללת את לברון, קרי, אדוארדס, ג'ייסון טייטום וג'ואל אמביד - חמישה שחקנים שרוצים את הכדור כמה שיותר בידיים שלהם. "נלמד את הלקח מוקדם ככל האפשר", אמר המאמן.

גם אנתוני דיוויס מלוס אנג'לס לייקרס מודע לבעיה ומסביר: "כשיש לך בקבוצה אחת 12 שחקני על, זה קשה לנסות לשחק אחד עם השני ולקבל את ההחלטות הנכונות". דרך אלגנטית מאוד לדבר על האגו, ובניגוד לאדוארדס, לנסות להסתיר אותו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר