אחרי שכולם הבריזו לו: חוזה המיליונים החדש של לברון ג'יימס

הכוכב החליט לצאת מהחוזה היקר שלו כדי לאפשר ללוס אנג'לס לייקרס להביא שחקן בכסף גדול שיעזור לזכייה באליפות, אבל הם העדיפו אופציות אחרות • מכשלא באו, הפורוורד יחתום על חוזה שמן נוסף עד לסיום עונת 2025/26, אז יהיה בן 41

לברון ג'יימס. צילום: רויטרס

זה כבר חודש לפחות שב-NBA יודעים שלברון ג'יימס יהפוך להיות שחקן חופשי בקיץ הקרוב. בתחילה המחשבה הייתה כדי לראות היכן ברוני, הבן שלו, ייבחר בדראפט ואז הוא יוכל להיות איתו. לאחרי שנבחר ללוס אנג'לס לייקרס, לברון החליט לנצל את אופציית השחקן שלו כדי לצאת מהחוזה ולאפשר לשחקן נוסף להגיע לקבוצה על מנת לזכות באליפות. 

אחרי יומיים מפתיחת שוק השחקנים החופשיים ב-NBA בהן הלייקרס לא הצליחו להתחזק אפילו במעט, לברון ג'יימס החליט לשוב על עקבותיו וסיכם על חוזה חדש בקבוצה לשנתיים תמורת 104 מיליון דולר. המשמעות היא שבוודאות לברון ובנו יהפכו לצמד אב ובן הראשונים שישתפו פעולה באותה קבוצה ב-NBA, כאשר בנוסף לברון צפוי לשחק עד גיל 41 לפחות. 

לברון וברוני ג'יימס. ישתפו פעולה בעונה הבאה, צילום: USA TODAY Sport

על פי הדיווחים בארצות הברית, לברון ביקש מהנהלת הלייקרס לדאוג לכך שאחד מבין ג'יימס הארדן, קליי תומפסון או יונאס ואלצ'יונאס יגיעו לקבוצה ובתמורה, הוא ירוויח פחות בחוזה הבא שלו. הארדן החליט להישאר בלוס אנג'לס קליפרס, תומפסון בחר לעבור בטרייד לדאלאס מאבריקס והסנטר הליטאי החליט לעבור למזרח ולחתום לשלוש שנים דווקא בוושינגטון וויזארדס. לכן, לברון סגר את עצמו לשנתיים הבאות בלייקרס, כאשר השנה השנייה כוללת אופציית שחקן. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הדבר המעניין יותר בחוזה הזה הוא סעיף וטו על טריידים שנוגעים אליו. לברון יהיה בן 40 בדצמבר הקרוב ולפי הדיווחים על כך שהלייקרס יציעו חוזה רגיל לבנו, הוא וידא את ההישארות שלו בלוס אנג'לס לפחות בשנתיים הבאות, אלא אם יחליט לנצל את האופציה בקיץ הבא ולעבור ליעד חדש. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר