שחקן ה-NBA שיקר לשוטרים בנוגע לשמו האמיתי, ונעצר

סיפור חריג בארצות הברית • שחקנה של פילדלפיה הזעיק משטרה, וכשביקש מהשוטרים לעזוב בטענה שהבעיה נפתרה, הוא התעקש שקוראים לו טרי ג'ונסון: "אם אתם רוצים לעצור אותי על מתן שם מזויף, ברכות" • כל הפרטים מהאירוע המוזר

ברוני ג'יימס דומע אחרי שנבחר בדראפט

מעת לעת שחקני NBA עולים לכותרות מסיבות שליליות בשל הסתבכותם עם החוק, אך סיפור מוזר כמו זה של קמרון פיין בהחלט לא רואים בכל יום. בפרסום של "TMZ" בנוגע לאירוע שהתרחש בחודש שעבר, נכתב כי הגארד בן ה-29 ששיחק בעונה החולפת במילווקי ובפילדפיה נעצר משום שסירב לדרישת שוטרים להגיד את שמו האמיתי.

האירוע, שהתרחש ב-14 ביוני, החל כאשר פיין הזעיק את המשטרה עקב ויכוח שהיה לו עם בת זוגו. כאשר השוטרים הגיעו, פיין וזוגתו אמרו כי הם כבר לא זקוקים להם יותר. השוטר אמר שכל מה שהוא צריך כדי לסיים את האירוע הוא שפיין יגיד לו את שמו ואת תאריך לידתו. שם פיין הפסיק לשתף פעולה והעניינים הסתבכו.

פיין התעקש כי שמו הוא בכלל טרי ג'ונסון, והשוטרים שהבינו שהוא משקר אמרו לו שייעצר אם ימשיך לדבוק בגרסה שלו. באופן מפתיע, מבחינתו של פיין זה היה בסדר.

השוטרים המשיכו להסביר לפיין כי אם יגיד את שמו האמיתי הם יעזבו את המקום והאירוע יסתיים. לפתע פיין הודה בשמו האמיתי, אך מיד חזר בו: "קמרון פיין זה בעצם השם המזויף, עכשיו אתם יכולים ללכת? אם אתם רוצים לעצור אותי על כך שנתתי לכם שם מזויף, ברכות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בסופו של דבר פיין נעצר ושם הואשם גם בדיווח שווא למשטרה וגם בסירוב לתת לשוטרים את פרטיו. הוא שוחרר ממעצר זמן קצר לאחר מכן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר