סוף עידן בגולדן סטייט: קליי תומפסון עבר לקבוצה חדשה ב-NBA

הצלף האגדי של הווריורס נפרד מסטף קרי ומהקבוצה בה שיחק 13 עונות ואיתה זכה בארבע אליפויות • הטלפון מלברון ג'יימס לא עזר, אלה הכוכבים שישתפו איתו פעולה בעונה הבאה • כל פרטי החוזה והעסקה בפנים

ג'יילן בראון מדבר על הזכייה בתואר ה-MVP / מתוך X

אחרי 13 עונות ביחד וארבע אליפויות, קליי תומפסון וגולדן סטייט כבר לא. הידיעה כי הצלף האגדי יעזוב את הווריורס בקיץ הקרוב הפכה למעין ברורה מאליה בימים האחרונים, אולם רק הערב (שני) אוהדי ה-NBA התבשרו כי קבוצתו החדשה תהיה אלופת המערב וסגנית אלופת ה-NBA - דאלאס מאבריקס.

תומפסון, שהתרגל לשחק לצד סטף קרי בקו אחורי שנחשב לאחד הגדולים בהיסטוריה, יחלוק כעת את הפרקט עם שני גארדים מוכשרים במיוחד - לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג. תומפסון בן ה-34 חתם על חוזה לשלוש שנים תמורת 50 מיליון דולר לכל התקופה, כאשר העונה האחרונה היא אופציה של השחקן.

דאלאס כמובן לא היתה הקבוצה היחידה שחיזרה אחרי תומפסון. לפי הדיווחים גם פילדלפיה ולוס אנג'לס קליפרס היו בתמונה, אך המועמדת העיקרית לצד המאבריקס היתה לוס אנג'לס לייקרס. ב-ESPN אף דווח כי מיד עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים אתמול תומפסון קיבל שיחת טלפון מלברון ג'יימס שניסה לשכנע אותו להגיע לעיר המלאכים ולקבוצה בה שיחק אביו מייקל תומפסון בשנות ה-80. כידוע, זה לא עזר.

בשל מגבלות שכר, העסקה התבצעה במתווה של "סיין אנד טרייד" - כלומר באופן פורמלי גולדן סטייט החתימה אותו על החוזה ואז מיד שלחה אותו בטרייד לטקסס. מעבר למאבריקס והווריורס גם שארלוט נכללה בעסקה, והיא קיבלה את ג'וש גרין מדאלאס. מדובר בחיזוק השלישי של דאלאס מאז סיום העונה, אחרי שצירפה בטרייד מדטרויט את קוונטין גריימס והחתימה את נאג'י מרשל מניו אורלינס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר