"דני אבדיה עשוי להביא ניצחונות, ויש מי שדואג מזה": האירוניה מאחורי הטרייד

אוהדי פורטלנד לומדים להכיר את הרכש החדש, ושולחים מסר למי שחושב שהישראלי יפגע במאמצים להשיג בחירה גבוהה בדראפט • הקבוצה שבבנייה מחדש זקוקה לבחירות בכל מחיר? העסקה האחרונה מעידה אחרת: "למה לא ללכת על שחקן כמו אבדיה? יש לו את כל התכונות הדרושות"

דני אבדיה מדבר לאחר נחיתתו בישראל צילום: שמואל בוכריס

שלושה ימים חלפו מאז הטרייד המפתיע ששלח את דני אבדיה מוושינגטון לפורטלנד, ואוהדי הטרייל בלייזרס ממשיכים לנסות וללמוד על הפורוורד החדש שלהם. בבלוג אוהדי הקבוצה "בלייזרס אדג'" ניסו לנתח את העסקה ואת התרומה העתידית של הישראלי לקבוצתיהם האהודה.

עבור אבדיה, הבלייזרס שלחו לוויזארדס את מלקולם ברוגדון, הבחירה ה-14 בדראפט, בחירת סיבוב ראשון ב-2029 ועוד שתי בחירות סיבוב שני. "מחיר לא זול, אבל גם לא מופרך. כולם ידעו שבמוקדם או במאוחר ברוגדון יעזוב, הרווח עולה על המחיר", להגדרתם.

דני אבדיה. בקבוצה החדשה לומדים להכיר אותו, צילום: USA TODAY Sports

קבוצות מסוגה של פורטלנד, שנמצאת החל מהקיץ שעבר בתהליך בנייה מחדש, מתאפיינות בעיקר בצבירת כמה שיותר בחירות דראפט. העסקה על אבדיה העידה על התנהלות אחרת. "זה טרייד שמעלה את השאלה אם קבוצות בבנייה צריכות להתמקד אך ורק בבחירות. למה לא ללכת אחרי שחקן בעמדה שיש בה צורך ושהוא בלוח הזמנים של שאר הצעירים? אבדיה כבר הוכיח שהוא באמת יכול לתרום, נוכח הניסיון שלו ב-NBA".

בבלוג אף הוסיפו לעסוק ב"חוזה הידידותי" של אבדיה (55 מיליון דולר לארבע שנים), וצפו שהוא ישתלב מיד בחמישייה: "יש לו את כל התכונות הדרושות מסמול פורוורד ב-NBA המודרני. הוא עשוי להביא לפורטלנד עוד ניצחונות ומי שרוצה להשיג את הבחירה הראשונה בדראפט בשנה הבאה עלול לדאוג מזה, אבל אין מה לדאוג. הוא תוספת טובה, אבל הסגל הצעיר אמור להבטיח שפורטלנד לא תאיים על מקום בפלייאוף".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דני אבדיה, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר