שחקן ה-NBA נקרא לבדיקת סמים ב-6 בבוקר: "תנו כבוד לספורטאים"

אחד מכוכבי נבחרת צרפת, אוון פורנייה, שיתף בעצבים כי התבקש להתייצב לבדיקה בשעה לא שגרתית • בקרוב ישוב לאירופה אחרי 12 עונות ב-NBA?

ברוני ג'יימס דומע אחרי שנבחר בדראפט

בדיקות סמים לספורטאים בסיומם של משחקים הינם תופעה שבשגרה. עם זאת, לעתים הספורטאים מתבקשים לעבור את אותן בדיקות גם לא בסמוך למשחקים, ולפעמים זה קורה בשעות לא שגרתיות. דוגמא לכך קרתה לאוון פורנייה, שחקן נבחרת צרפת ששיחק ב-NBA ב-12 השנים האחרונות.

בציוץ שפרסם היום, הצרפתי בן ה-31 שיתף כי התבקש לעבור בדיקת סמים מוקדם מאוד בבוקר, והוא ממש לא אהב את זה: "בדיקת סמים ב-5:55 בבוקר, בשבוע הכי קשה של מחנה האימונים. פיב"א, תנו קצת יותר כבוד לספורטאים שלכם".

לפי הפרוטוקול של פיב"א, איגוד הכדורסל העולמי, בדיקות הסמים מחולקות לשני סוגים. הסוג הראשון הוא בדיקות "שבמהלך תחרות", והן מתבצעות החל מהשעה 11:59 ביום שלפני משחק ועד אחרי המשחק. על פי הסוג השני, בדיקות מחוץ לשעות התחרות, שחקנים עשויים להתבקש ולהתייצב לבדיקה בכל שעה או מקום, גם אם זה לפני שש בבוקר.

פורנייה ונבחרת צרפת החלו ביום חמישי את ההכנות לטורניר האולימפי בפריז, בו כאמור הטריקולור יהיו הנבחרת המארחת. לפורנייה אגב צפוי קיץ מסקרן ולא רק בגלל המשחקים האולימפיים הביתיים. דטרויט שבמדיה סיים את העונה הנוכחית לא תממש את האופציה בחוזהו לעונה הבאה והוא יהפוך לשחקן חופשי, ועל פי מספר דיווחים הוא עשוי לשוב לאירופה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אוון פורנייה. השכמה מוקדמת, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר