העברת ענק ביורוליג: "ה-MVP לשעבר החליט לחזור מה-NBA"

ברחבי אירופה דווח כי אחרי עונה אחת בסקרמנטו, סשה וזנקוב יחזור לליגה שבה הפך ל-MVP • אחרי שזכה להתעניינות משלוש קבוצות, הוא יחתום על חוזה ארוך טווח שבו ירוויח לפחות 10 מיליון דולר • כל הפרטים מהעסקה הגדולה

צעדות אוהדי מכבי והפועל תל אביב לקראת גמר הפלייאוף

העברת ענק ביורוליג על סף סגירה. אחרי עונה אחת מאכזבת ב-NBA, ה-MVP לשעבר סשה וזנקוב צפוי לחזור לאירופה ולחתום על חוזה עתק באולימפיאקוס, אותה עזב בקיץ שעבר לטובת ההרתפקאה בארצות הברית.

בעונת 2022/23 הבולגרי בן ה-28 זכה בתואר ה-MVP של היורוליג, ועל אף שהצטיין בגמר אולימפיאקוס הפסידה לריאל מדריד מסל ניצחון של סרחיו יוי. היוונים ניסו לפתות אותו להישאר באירופה, אך הוא החליט לעבור לסקרמנטו בחוזה לשלוש שנים בסך 20 מיליון דולר. הוא רשם עונת בכורה די מאכזבת בקינגס כששותף רק בכמחצית מהמשחקים עם ממוצע של 5.4 נקודות למשחק, ובימים האחרונים נשלח בטרייד לטורונטו.

וזנקוב לא נלהב מהאפשרות לשחק בטורונטו בין היתר בשל העובדה שהיא צפויה להיות בחלק התחתון של הטבלה בעונה הקרובה, והוא ככל הנראה ייחתך. על אף שהוא זוכה להתעניינות גם מפנאתינייקוס ואנאדולו אפס, על פי הדיווחים באירופה הוא ישוב לאולימפיאקוס בחוזה ארוך טווח.

ישנן מספר גרסאות בנוגע למשך וגודל החוזה, כשבדיווח אחד נטען שירוויח 10 מיליון דולר לשלוש עונות ובדיווח אחר נטען שישתכר 16 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות. בכל אופן, מדובר בחיזוק עצום עבור הקבוצה מפיראוס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
וזנקוב. עונה אחת ב-NBA הספיקה, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר