ה-NBA סוערת: קווין דוראנט ופול ג'ורג' יעברו לקבוצה חדשה?

דיווח לפיו פיניקס רוצה להיפרד מהכוכב באופן מיידי מסעיר את ארצות הברית, ויש כבר קבוצה שהוזכרה בהקשר שלו • שחקן הקליפרס ישלב כוחות עם אחד הכוכבים הגדולים בליגה?

קווין דוראנט ודווין בוקר מדברים לאחר משחק מספר 2

דראפט ה-NBA, שלראשונה יתפרס על פני שני ערבים, ייצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) ומעשית יפתח את עונת 2024/25 בליגת הכדורסל הטובה בעולם. לצד זאת, אחרי הטרייד שהעביר את מיקאל ברידג'ס מברוקלין לניו יורק, שני שמות גדולים הרבה יותר הוזכרו כמועמדים להחליף מדים בקיץ הקרוב.

הראשון, והגדול ביותר, הוא קווין דוראנט. פיניקס ו-KD אכזבו העונה כשהודחו בסוויפ מול מינסוטה בסיבוב הראשון בפלייאוף. פרשן ESPN סטיבן איי סמית' קורא "לא להקשיב למה שאומרים בפיניקס" ושהם "רוצים להיפטר מקווין דוראנט עכשיו". כפי שניתן להבין, ישנם גם דיווחים המעידים על כך שאין כוונה להיפרד מהפורוורד הוותיק.

קבוצה מפתיעה שהוזכרה כמעוניינת בדוראנט זו יוסטון רוקטס, אך לגבי זה סמית' הסתייג: "גם יוסטון לא רוצה אותו. המאמן אימה יודוקה אולי רוצה אותו, אבל בארגון מבינים שהם עוד לא שם (מבחינת מועמדות לאליפות). התכנית שלהם היא יותר לטווח הארוך, הם יעדיפו למשל את דווין בוקר".

מכאן נעבור לפול ג'ורג', שהופך לשחקן חופשי. הפורוורד עוד עשוי להישאר בלוס אנג'לס קליפרס, קבוצתו בחמש השנים האחרונות, אך יש לו מספר מחזרות נוספות וביניהן גולדן סטייט. על אף שהוא חופשי, מעבר שלו ככל הנראה יצטרך להתבצע דרך חתימה על חוזה בקליפרס והעברה בטרייד באופן מיידי. התרחיש הזה לא מרתיע את גולדן סטייט.

"פול ג'ורג' רוצה חוזה מקסימום לארבע שנים, ויש כמה קבוצות שמוכנות לבצע טרייד עבורו ולתת לו חוזה שכזה. אחת מאותן קבוצות עשויה להיות גולדן סטייט", קבע העיתונאי בריאן ווינדהורסט, "אם הוא מוכן לעזוב, זו אופציה עבורו, אבל זה יצטרך לעבור דרך הקליפרס". גולדן סטייט כידוע עשויה להיפרד מקליי תומפסון, שמסיים חוזה ושוקל אופציות ברחבי ליגה אחרי שאת כל 13 העונות הראשונות שלו ב-NBA בילה בקבוצה מהמפרץ.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר