בעל הבית השתגע: זה החוזה המטורף שלוס אנג'לס לייקרס תציע ללברון ג'יימס

הקבוצה מעיר המלאכים תעשה הכל כדי לשמור על הכוכב הגדול שלה • על פי הדיווחים היא תיתן לו חוזה מקסימום של 164 מיליון דולר ל-3 שנים, כדי שישחק במדיה עד גיל 42!

לברון ג'יימס עצבני אחרי ההפסד לדנבר נאגטס

מאז הצטרף אליה ב-2018, לברון ג'יימס הוא המנהל בפועל של לוס אנג'לס לייקרס. ההנהלה אולי מחזיקה במפתחות, אבל גם שם יודעים שעל פיו של כוכב העל שלה ישק דבר, וזה בא לידי ביטוי בבחירת המאמנים, השחקנים וכו'.

כעת עומד בפניי קינג ג'יימס חוזה בקבוצה של 51.4 מיליון דולר לעונה למשך שלוש שנים, לא הוא רשאי לסרב ולקבל החלטה אחרת עד ליום ראשון הקרוב. הוא גם עשוי לפרוש, אבל מדובר באפשרות קלושה בעיקר כי הוא עדיין חולם על האפשרות לשחק יחד עם הבן שלו, ברוני ג'יימס.

בלייקרס יודעים זאת, אבל גם לחוצים שברגע האחרון לברון יחליט להעביר את עצמו לקבוצת NBA אחרת, למרות שרק בשבוע שעבר מונה המאמן שהוא רצה, חברו ושחקן העבר ג'יי.ג'יי רדיק. מהסיבה הזו, על פי הדיווחים ב-ESPN, הקבוצה מעיר המלאכים עומדת להציע לו חוזה מקסימום חדש.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על פי חוקי ה-NBA, לשחקן שחצה את גיל 38 מותר להציע חוזה לשלוש שנים בלבד, וללברון בן ה-39 זה מספיק טוב, רק שהפעם הסכום יזנק. הלייקרס יציעו לו 164 מיליון דולר לתקופה הזו, משמע 54.6 מיליון דולר לעונה. סביר להניח שקינג ג'יימס יקבל את ההצעה החדשה וישחק במדי הלייקרס עד גיל 42!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר