"יאניק סינר קיבל על 3 משחקים יותר מרבע מהסכום שהרווחתי בכל הקריירה שלי"

טורניר הראווה "סלאם 6 המלכים" בסעודיה שבו זכה המדורג 1 בעולם ושלשל לכיסו סכום של 6 מיליון דולר גרר עימו ביקורת חריפה • טניסאי העבר המפורסם אנדי רודיק תקף: "קל לשלם כשאין לך אחריות על 122 שחקנים נוספים"

יאניק סינר והסעודים בטורניר "סלאם 6 המלכים". 6 מיליון דולר על 3 ניצחונות. צילום: AFP

הביקורות נמשכות. טורנירי ראווה בטניס בדרך כלל לא מושכים הרבה מדי תשומת לב או כותרות, אך "סלאם 6 המלכים" שהתקיים בסעודיה לפני קצת יותר משבוע ובו זכה יאניק סינר בפרס מטורף של 6 מיליון דולר, גרר עימו שלל ביקורות שכצפוי לא איחרו לבוא.

בין התגובות על הטורניר, שבסיומו כאמור הניף האיטלקי את הגביע בתום 3 ניצחונות וגרף לכיסו את הסכום הגדול ביותר אי פעם בענף, הייתה גם זו החריפה של טניסאי העבר האמריקני אנדי רודיק, המדורג 1 בעולם לשעבר וזוכה אליפות ארצות הברית בשנת 2003.

"התחושה שהכל היה מאוד מלאכותי" אמר רודיק בפודקאסט שלו, "אני אף פעם לא מסתכל בעין עקומה על הבחירות של אף אחד. אם מישהו משלם לך כל כך הרבה כסף, אתה תלך על זה, אבל כל האירוע הרגיש לא טבעי. זה היה מאוד מוזר. לא התעניינתי בזה בכלל. אפילו לא במשחק בין נובאק ג'וקוביץ' לרפאל נדאל".

האמריקני המשיך ותקף: "לטוב ולרע, אנחנו הולכים לראות יותר אירועים כאלה עם תקציבים גדולים במיוחד. הרבה יותר קל לשלם שישה מיליון דולר לסינר אם אין לך אחריות על 122 שחקנים אחרים. זה בהחלט מעצבן אותי שסינר קיבל יותר מרבע מהכסף שהרווחתי בכל הקריירה שלי על שלושה משחקים בלבד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר