"חוויתי התקפי חרדה באמצע משחק, הייתי על סף פרישה 3 פעמים"

הטניסאי המדורג 9 בעולם גריגור דימיטרוב בוידוי חושפני וכואב: "הרגשתי שכל העולם עומד להתמוטט כשהפסדתי, הדברים האלה הם בלתי נמנעים" • השבוע נוצח בגמר טורניר שטוקהולם על ידי טומי פול האמריקני

גריגור דימיטרוב. שיתוף אמיץ. צילום: EPA

שיתוף אמיץ. הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב, המדורג 9 בעולם, סיפק כמה וידויים כואבים וחושפניים לגבי התקפי חרדה ופאניקה איתם נאלץ להתמודד במהלך הקריירה.

"אשקר אם אגיד שמעולם לא הייתה לי את המחשבה לפרוש מטניס", התוודה במסיבת עיתונאים בטורניר שטוקהולם בשבדיה, בו הפסיד ביום ראשון האחרון בגמר לטומי פול. "חוויתי רגעים של חרדה קשה, התקפי פאניקה, אפילו באמצע משחק".

הבולגרי המשיך: "זה תמיד עוזר כשיש עם מי לדבר ואת מי לשתף, גם אם זה עם טניסאי אחר. כדאי שכולנו ניפתח יותר אחד לשני. זה ספורט אינדיבידואלי ולעיתים אכזרי, אבל בסופו של דבר, כולנו בני אדם. עברתי הרבה".

גריגור דימיטרוב,

"היו פעמים שהרגשתי שכל העולם עומד להתמוטט כשהפסדתי. תהיתי איך זה יכול לקרות לי. כל הדברים האלה הם בלתי נמנעים, הם קורים, אבל הדבר החשוב הוא איך אתה מנהל את זה. כשהגעתי לאליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2019 כמספר 82 בעולם, באותה שנה התחלתי במקום השלישי. הייתי על סף פרישה מטניס שלוש פעמים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר