מרגש: אחיה של החטופה לירי אלבג ישתתף באולימפיאדת הספורט המוטורי

באולימפיאדה הנערכת בספרד ישתתפו נבחרות מ-90 מדינות שונות בעולם, שיתחרו ב-27 ענפי ספורט מוטורי שונים • הנבחרת הישראלית שמורכבת מ-14 נהגים, תכלול גם את גיא אלבג, אחיה של החטופה שנמצאת כבר למעלה מ-380 ימים בשבי החמאס

גיא אלבג. צילום: קארטינג ספרינט סניור

נבחרת של 14 נהגים ישראליים יוצאת השבוע למשחקים המוטוריים של הפדרציה הבין לאומית  FIA 2024, לתחרות שתתקיים בין התאריכים 27-23 באוקטובר 2024 בעיר ולנסיה, ספרד.

האולימפיאדה לספורט מוטורי מטעם ה- FIA (הפדרציה הבינ"ל למכוניות וקארטינג)  נערכת בהשתתפות נבחרות מ- 90 מדינות שונות בעולם, שיתחרו ב- 27 ענפי ספורט מוטורי שונים.  ה-FIA  הוא הגוף האמון על כל מרוצי המכוניות בעולם והוא גם הגוף אשר מארגן בין השאר את מרוצי הפורמולה 1.

השנה בתוך רשימת הנהגים של ישראל יהיה ניתן למצוא גם את גיא אלבג - אחיה של לירי אלבג, שחטופה כבר למעלה מ-380 ימים בשבי חמאס.

לירי אלבג, צילום: ללא

באירוע עצמו יערכו מרוצים בענפים נוספים (שבהם ישראל לא לוקחת חלק) כמו מרוצי פראררי (כל המרוץ רק עם רכבי פראררי), מרוצי ראלי וראלי היסטורי (מכוניות ישנות), מרוצי משאיות, מרוצי GT ומרוצי טורינג ועוד. האולימפיאדה המוטורית מתקיימת מידי שנתיים, והיא למעשה  אירוע הדגל של הספורט המוטורי העולמי, אשר זוכה לחשיפה תקשורתית בין לאומית רחבה בכל אמצעי המדיה והרשתות החברתיות בעולם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר