אלופת אירופה בגלישת רוח, דניאלה פלג: "התחרנו עם הסרט הצהוב כדי להגביר את המודעות לחטופים"

אחרי שירדה מהפודיום עם מדליית הזהב, הגולשת שתחגוג בקרוב 20, התמקדה בנושא שמעסיק את כל מדינת ישראל: "ה שם את כל החיים שלנו בפרופורציה" • מאמנה שחר צוברי הוסיף: "כל הגולשות העפילו לשיוט המדליות וזה מעיד על הכוח שלנו כנבחרת"

דניאלה פלג במהלך אליפות אירופה. "הצלחנו להביא גאווה לישראל". צילום: sailing energy
גולשת הרוח הישראלית דניאלה פלג סיימה אתמול (שישי) את אליפות אירופה עם מדליית הזהב, שעות בודדות לפני כניסת יום כיפור. פלג, שתחגוג טת יום הולדתה ה-20 בקרוב, כבר מכירה את מעמד הפודיום הבינלאומי, אחרי שלפני שנתיים הוכתרה לסגנית אלופת העולם.
 
פלג ממשיכה את מסורת ההצלחות של ישראל בענף, כאשר בשנה שעברה באליפות אירופה היתה זו שרון קנטור שעלתה לקבל את מדליית הכסף, אך האחרונה לא השתתפה הפעם לאחר שלקחה מנוחה בתום המשחקים האולימפיים בפריז, גם שם זכתה במדליית כסף.
 
"בגמר, ברוחות הקלות של שיוט המדליות, זה היה קרב קשוח ואני שמחה שהשמעתי את התקווה בפודיום", סיפרה פלג. "יום השנה לשביעי באוקטובר היה ביום השני של האליפות והתחרנו עם הסרט הצהוב על המפרשים כדי להגביר את המודעות. אין ספק שזה הופך את הכל למשמעותי יותר. בסופו של דבר זה שם את כל החיים שלנו בפרופורציה ואני שמחה שהצלחנו להביא גאווה לישראל".
 
פלג עם מאמנה שחר צוברי. הצלחה קבוצתית, צילום: sailing energy
 
 
מאמן נבחרת הנשים שחר צוברי אמר: "דניאלה עשתה תחרות מדהימה ולחלוטין עמדה בציפיות שהיו לנו ממנה. מבחינתנו זו התחרות האחרונה, זו שסוגרת את 2024, וזה סיום מתוק לשנה. כל הגולשות העפילו לשיוט המדליות וזה מעיד על הכוח שלנו כנבחרת ועל העבודה המדהימה שכל צוות המעטפת המקצועית נותן לנו. העובדה שזו לא הבלחה של גולשת אחת היא בזכות הכוח הנבחרתי, עוזר המאמן שלי סתיו ביימל וכל הצוות המקצועי של איגוד השייט".
 
שי בובר, יו"ר איגוד השייט סיכם: "שנה מופלאה עם אלופת עולם, שתי מדליות אולימפיות ועכשיו אלופת אירופה. ברכות לדניאלה ולמאמנים שחר צוברי וסתיו ביימל. סגרנו את קמפיין פריז עם הנבחרת הטובה בעולם ואנחנו פותחים את קמפיין לוס אנג'לס עם הנבחרת הטובה בעולם. חתימה טובה לכל בית ישראל והלוואי שנראה את החטופים חוזרים במהרה".
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר