דניאלה פלג היא אלופת אירופה בגלשני רוח IQפויל

עוד הישג גדול לענף השיט, חודשיים בדיוק אחרי סיום המשחקים האולימפיים • בנוסף, שלוש גולשות ישראליות נוספות סיימו בשישייה הראשונה בתחרות שנערכה באיטליה

דניאלה פלג. הישג גדול באיטליה. צילום: נעם תמיר

ענף השייט ממשיך לספק הישגים מרשימים גם לאחר המשחקיים האולימפיים בפריז. מי שעשתה זאת הפעם בגדול היא גולשת הרוח דניאלה פלג, שזכתה היום (שישי) במדליית הזהב באליפות אירופה בדגל האולימפי IQפויל שמתקיימת בקליארי, איטליה.

פלג הראתה דומיננטיות כמעט מתחילת שיוט הגמר, ולאחר שחצתה את קו הזינוק היא קפצה מהגלשן וחגגה במים, כאשר היא הצליחה לעקוף את מאיה גיסלר הנורבגית שסיימה עם מדליית הכסף. שלישית דורגה הפולניה אנסטסיה ולקיביץ'.

עד כמה היתה התחרות מוצלחת בנבחרת הנשים אפשר לראות בעובדה שלא פחות מארבע ישראליות נמצאות בשישייה הראשונה, כאשר שחר טיבי סיימה במקום הרביעי, תמר שטינברג סיימה חמישית ומאיה מוריס שישית.

בתחרות לא לקחה חלק סגנית האלופה האולימפית שרון קנטור שתחזור בעונה הבאה, אך פעם נוספת אפשר לראות כמה עומק יש בנבחרת הנשים בהובלת שחר צוברי. המדליה של פלג היא השלישית בסך הכל לישראל באליפות אירופה בדגם זה, אחרי ששחר רשף השיגה את הארד ב-2021 ואילו בשנה שעברה קנטור השיגה את הכסף.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאחר שחצתה את קו הסיום סיפרה האלופה הטרייה: "אני כל כך שמחה, זו הייתה תחרות קשה וטקטית. עבדתי קשה כדי להגיע לזכייה במדליה הזו. הגעתי בכושר טוב ושמחתי מאוד להגיע לגמר. הרוח הייתה לא יציבה והייתה פה הרבה טקטיקה, נאלצתי לשנות כיוון בחצי הגמר כדי להישאר בתמונה. רציתי את הזהב וידעתי שאעשה הכל בשביל זה. זו רק תחילת הדרך עד למשחקים האולימפיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר