נובאק ג'וקוביץ' נפרד מרפאל נדאל: "דחפת אותי לקצה גבול היכולת"

לאחר שהשור ממיורקה הודיע על פרישה מטניס באופן רשמי, הסרבי שפגש אותו 60 פעמים במהלך הקריירה, הקדיש לו ברכה מרגשת ברשתות: "פוסט אחד לא מספיק כדי להביע את הכבוד שאני רוחש כלפיך ולמה שעשית עבור לספורט שלנו"

ג'וקוביץ' ונדאל. הקדשה מרגשת של הסרבי לספרדי. צילום: EPA

רפאל נדאל הודיע על פרישה מטניס ושם סוף לאחת הקריירות הגדולות בתולדות הענף בפרט והספורט בכלל. כל מי שאוהב את הספורט הלבן לא יכול היה להישאר אדיש לבשורה הזאת, ובטח שלא מי שפגש את השור ממיורקה על המגרש יותר מכל אחד אחר: נובאק ג'וקוביץ'.

לא פחות מ-60 משחקים קיימו ביניהם נדאל וג'וקוביץ' (אגב, המאזן עומד על 29:31 לטובת הסרבי) וסיפקו לאורך השנים אינספור קרבות בלתי נשכחים. בין השניים היתה יריבות ספורטיבית אדירה, אבל גם כבוד גדול - שבא שוב לידי ביטוי בפוסט מרגש שפרסם "הג'וקר" לכבוד פרישתו של הספרדי.

"רפא, פוסט אחד לא מספיק כדי להביע את הכבוד שאני רוחש כלפיך ולמה שעשית עבור לספורט שלנו", פתח ג'וקוביץ'. "נתת השראה למיליוני ילדים להתחיל לשחק טניס ואני חושב שזה כנראה ההישג הגדול ביותר שמישהו יכול לאחל לו. העקשנות, המסירות, רוח הלחימה שלך ילמדו במשך עשרות שנים. המורשת שלך תחיה לנצח. רק אתה יודע מה היית צריך לסבול כדי להפוך לסמל של טניס וספורט בכלל".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הסרבי סיכם במילים מרגשות עם זווית אישית: "תודה שדחפת אותי לקצה כל כך הרבה פעמים במהלך היריבות שלנו שהשפיעה עליי הכי הרבה כשחקן. התשוקה שלך לייצג את ספרד תמיד הייתה יוצאת דופן. אני מאחל לך את הפרידה הטובה ביותר במלאגה עם נבחרת ספרד בגביע דייויס. אני אהיה שם באופן אישי כדי לתת כבוד לקריירה המדהימה שלך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר