הלווייתו של צבי ורשביאק ז"ל. צילום: אודי ציטיאט

צבי ורשביאק הובא למנוחות: "ייזכר כאיש טוב לב שאהב לעזור"

היו"ר לשעבר של הוועד האולימפי בישראל, שהלך לעולמו בגיל 85, נטמן בנס ציונה • מאות הגיעו לחלוק כבוד, יגאל כרמי שהחליף אותו: "תמיד היה מנהיג"

[object Object]

יו"ר הוועד האולימפי בישראל לשעבר, צבי ורשביאק שהלך אתמול לעולמו בגיל 85, הובא היום (שני) בצהריים למנוחת עולמים בבית העלמין בנס ציונה.

ורשביאק שימש כיו"ר הוועד משנת 1997 עד 2013, כשמחליפו היה יגאל כרמי ואחריו נכנסה לתפקיד היו"ר הנוכחית יעל ארד. במהלך כהונתו השיגה המשלחת הישראלית ארבע מדליות במשחקים האולימפיים.

בנוסף לתפקידו בוועד האולימפי, ורשביאק ז"ל שימש כיו"ר מרכז מכבי ישראל מאז 1997 וכן כחבר תנועת מכבי העולמית, כיו"ר מכבי נס ציונה וכחבר דירקטוריון כפר המכביה. בעבר גם היה נציג הוועד האולימפי בדירקטוריון של המועצה להסדר הימורים בספורט.

הלווייתו של צבי ורשביאק ז"ל, צילום: אודי ציטיאט
יעל ארד, יגאל כרמי וגילי לוסטיג, צילום: אודי ציטיאט
יגאל כרמי,

מאות הגיעו לחלוק כבוד לוורשביאק. ביניהם יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד, מנכ"ל הוועד גילי לוסטיג, יגאל כרמי היו"ר שהחליף את ורשביאק בתפקיד, אנשי ספורט בעבר ובהווה, אלמנות חללי מינכן אילנה רומנו ואנקי שפיצר ועוד.

ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר אמר: "כשאומרים צביקה אומרים נס ציונה. הוא היה איש שהתייעצנו איתו בכל דבר, הוא גידל דורות בעיר".

כרמי אמר: "לכל אחד יש את הצביקה שלו ואני נפרד בשם מכבי ישראל, שצביקה הפך אותו להיות ארגון עצום בארץ. אני החלפתי אותו בשני תפקידים והתקציב תמיד היה מסודר, היה תמיד מנהיג הארגון ולקח אחריות ב-300 אחוזים. למרות שהרבה זכרו אותו כאיש קשוח, אני אזכור אותו שהיה איש טוב לב, שאהב לעזור. יהי זכרו ברוך".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
צבי ורשביאק, צילום: אלן שיבר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו