טרגדיה גדולה באליפות העולם: רוכבת האופניים החליקה ומתה

מיוריאל פורר, רוכבת אופניים בת 18, מתה לאחר שנפלה במהלך מרוץ הכביש לנערות באליפות העולם בציריך, וספגה פגיעה קשה בראשה • משפחתה ביקשה להמשיך את התחרות כמתוכנן למרות האובדן הגדול

פורר. צילום: רויטרס

טרגדיה גדולה. מיוריאל פורר, רוכבת אופניים בת 18, מתה לאחר שנפלה במהלך מרוץ הכביש לנערות באליפות העולם בציריך, וספגה פגיעה קשה בראשה, כך הודיע איגוד האופניים הבינלאומי (UCI). פורר התחרתה ביום חמישי לעיני הקהל הביתי שלה, כאשר נפצעה קשה מנפילה. בעקבות הנפילה, פורר הוטסה לבית החולים במסוק חירום, ובהמשך נקבע מותה.

"עם פטירתה של מיוריאל פורר, קהילת האופניים הבינלאומית מאבדת רוכבת עם עתיד מזהיר לפניה. הרוכבת בת ה-18 נפלה קשה ביום חמישי ה-26 בספטמבר, במהלך מרוץ הכביש לנשים לנערות, וסבלה מפגיעת ראש קשה לפני שהוטסה לבית החולים במסוק במצב קשה מאוד. מיוריאל פורר נפטרה היום בצער בבית החולים האוניברסיטאי בציריך", נמסר מאיגוד האופניים הבינלאומי.

עוד נכתב: "ה-UCI והוועדה המארגנת של אליפות העולם בכביש של UCI לשנת 2024 מנחמים את משפחתה, חבריה של מיוריאל פורר והפדרציה השוויצרית". האיגוד העולמי רצה לבטל את המשך האליפות, אך משפחתה של פורר ביקשה להמשיך את התחרות כרגיל.

בהודעה שפורסמה בהמשך על ידי ה-UCI נאמר שהתקרית נחקרת. "נכון לעכשיו, אין עובדות מבוססות לגבי אופן התרחשות התאונה. חקירות של הרשויות המוסמכות נמשכות. מסיבה זו, לא ניתן למסור מידע נוסף עד להודעה חדשה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר