מלך ה-WWE "קבר את עצמו" - ותיעד הכל בנטפליקס

עולם ההיאבקות החופשית מגיב לסדרה הדוקומנטרית שמספרת את קורות חייו המקצועיים של וינס מקמהון, האיש ששלט במשך שנים בענף הבידורי • "במילים שלו, ובאחריותו בלבד, הוא הרס לעצמו את המוניטין", הגיב אחד מעובדיו לשעבר

וינס מקמהון. האצבעות המאשימות מגיעות מכל עבר. צילום: X

קשה לומר שווינס מקמהון, האיש ששלט שנים ארוכות בעולם ההיאבקות החופשית, במסגרת ארגון ה-WWE, הוא אדם רגוע ותמים. העדויות על ה"איש המשוגע" נערמו עם השנים, כולל האשמות על ניצול כוחו הרב, הפעלת אמצעיים אלימים, פיזית ומינית, והכל אמור היה להתכווץ לתוך ששת הפרקים של הסדרה הדוקומנטרית "מר מקמהון" שעלתה לאוויר בסוף השבוע הזה בנטפליקס.

התגובות לאיש שאפילו כרזת הסדרה מגדירה כ"גאון ומשוגע" לא איחרו לבוא, ונראה שאיש לא מבין "איך מקמהון הרשה לעצמו להיות חלק מזה. במילים שלו, ובאחריותו בלבד, הוא הרס לעצמו את המוניטין", כך טען אחד מעובדיו לשעבר, הכתב וינס רוסו, שכיסה את ה-WWE במשך שנים בשם הארגון.

"הוא קבר את עצמו", הוסיף רוסו וחווה דעתו של הסדרה בה מככב יו"ר לשעבר של ה-WWE, "אין פלא שהוא עשה הכל כדי לקנות את הזכויות של הסדרה הזו לפני שהיא שודרה, הוא לבטח חשש איך היא תצייר אותו, והיא ציירה אותו רע". עוד אמר רוסו: "הוא השמיד את עצמו. לא המפיקים, לא הבמאים, לא העורכים, וינס בדרך שבה הוא דיבר השמיד את עצמו".

ברשתות החברתיות הבוז למקמהון היה המוני, והציג את הקטע בסדרה בו מתאבקים רבים לשעבר מאשימים את מקמהון בבגידה, אבל לא רק אותו. "ג'ס ונטורה (מתאבק לשעבר) רצה להקים איגוד כדי לקבל ביטוח רפואי שהמתאבקים לא זכו לו למרות סכנת הפציעות. אבל האלק הוגאן רץ לספר על זה מראש למקמהון שפעל לעצור את זה. פלא שכולם שנאו אותו", גילה המתאבק לשעבר ברט הארט שהודה: "פעם אחת הכיתי את מקמהון. זה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי. זה הגיע לו".

באופן מפתיע הוגאן הודה בכך, ומקמהון ניסה להגן על הפעולה הזאת, כשהאשים במהלך הסדרה את ונטורה בתחמנות וב"רעיון שאף אחד לא כאמת רצה". העדויות של המתאבקים היו שונות: "מקמהון קרא לכל המתאבקים, אחד אחרי השני, לשיחה, ואמר להם שהוא יודע על התוכנית של ונטורה, וכל מי שיצטרף אליו יהיה מחוסר עבודה", אישר זאת המתאבק לשעבר טוני אטלס בסדרה עצמה.

שדר הספורט המפורסם, בוב קוסטאס, היה גם חלק מהסדרה, וזכה לתמיכה גדולה על כך שהעמיד במקום את מקמהון. בעבר, אי שם ב-2001, מקמהון גם איבד שליטה ותקף מילולית את קוסטאס במהלך ראיון טלווזיוני מלחיץ.

כאמור, מקמהון עשה מאמץ גדול למנוע את שידור הסדרה, בה הוא לכל הדעות יוצא מגוחך, ורגע לפני ששודרה כתב ברשת X: "חלק מהעובדות המוצגות בסדרה נערכו בצורה לא מסודרת כך שהן הוצאו מההקשר שלהן וציירו אותי כמפלצת".

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר