קרלוס אלקרס שבר את השיא של רוג'ר פדרר: "כמו ב-2005"

הספרדי הוביל את נבחרת אירופה לזכייה בגביע לייבר על חשבון שאר העולם ועקף את ההישג של השוויצרי מ-2017 • אחרי התצוגות הנפלאות גם זכה להשוואה לאגדת הטניס

קרלוס אלקרס. חתום על הזכייה של נבחרת אירופה בגביע לייבר. צילום: רויטרס

עשוי מהחומר של הגדולים. קרלוס אלקרס בן ה-21 כבר נכנס להיכל התהילה של הטניס ורבים רואים בו כגדול ביותר אחרי 3 הגדולים. אתמול (ראשון) הוא שוב הוכיח עד כמה הוא ראוי להיות בין הטובים ביותר כשהוביל את נבחרת אירופה לזכייה בגביע לייבר על חשבון שאר העולם.

אלקרס היה חתום על הניצחון שהביא לקבוצתו את הגביע, אחרי שגבר על טיילור פריץ האמריקני 2:6, 5:7. בכך, הספרדי הצעיר, בהופעת הבכורה שלו בטורניר היוקרתי, השלים ניצחון 3 ב-4 משחקיו ושבר את שיאו של רוג'ר פדרר מ-2017 כטניסאי שהשיג הכי הרבה נקודות בטורניר גביע לייבר בודד (8 לעומת 7 של השוויצרי).

למעשה, היום האחרון והקובע של הטורניר החל עם ניצחון של בן שלטון מול דניל מדבדב, שהעלה את נבחרת שאר העולם ליתרון. אלא שאז, אלכסנדר זברב ניצח את פרנסיס טיאפו והשווה את ההתמודדות וכאמור - אלקרס השיג את המהפך.

"כמו פדרר של 2005", שיבחה את אלקרס אנדריאה פטקוביץ' בראיון לאחר הזכייה. הספרדי נותר צנוע לאור ההשוואה המחמיאה, כשאגדת הטניס בעצמו יושב ביציע וצופה והשיב: "אני רחוק מאוד מהרמה הזו, אני מקווה שאגיע אליה יום אחד. פדרר של 2005 יישאר לנצח".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר