מפגש יוצא דופן: פיטר פלצ'יק בשיחה עם יורש העצר האיראני הגולה

מדליסט הארד האולימפי השתתף בוועידת ה-IAC בוושינגטון, בפורום סגור ומיוחד של 30 אנשים מבכירי הקהילה היהודית והישראלית באמריקה: "הספורט הוא גשר לשלום בין העמים"

פיטק פלצ'יק ויורש העצר האיראני הגולה רזא כורש עלי פהלווי. צילום: מתוך אינסטגרם
מדליסט הארד האולימפי פיטר פלצ'יק ששהה בשבוע האחרון בוושינגטון, זכה לפגישה מיוחדת עם יורש העצר האיראני הגולה רזא כורש עלי פהלווי.
 
פלצ'יק שרק לאחרונה הכריז כי ימשיך לקמפיין נוסף בלוס אנג'לס 2028, ניצל את הפגרה כדי להשתתף בוועידת ה-IAC, בפורום סגור ומיוחד של 30 אנשים מבכירי הקהילה היהודית והישראלית באמריקה.
 
במהלך אותם ימים, הג'ודוקא נפגש עם עלי פהלווי וסיפר: "דיברנו עד כמה הספורט הוא גשר לשלום בין העמים, ועד כמה כולנו נלחמים על אותם ערכים חשובים כדי לבנות עולם טוב יותר. שיתפתי אותו שאני מקבל באופן שוטף גם בתקופה המורכבת הזו הודעות תמיכה מאיראנים שמסכנים את עצמם כשהם שולחים לי הודעות ומביעים תמיכה בי ובישראל".
 
"הוד מעלתו שיתף אותי שהחזון שלו הוא לחבר בין העמים שלנו ולא רק דרך הספורט. אני מייחל שהיום שבו נוכל להתאמן ביחד, לשתף פעולה ולהתחבר כמו שצריך, יגיע במהרה".
 
פיטק פלצ'יק ויורש העצר האיראני הגולה רזא כורש עלי פהלווי, צילום: מתוך אינסטגרם
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בנוסף למפגש, במהלך הכנס פלצ'יק העביר הרצאה וסיפר את סיפורו האישי מול הקהילה היהודית, כאשר גם שמע מהנוכחים על החיים בארצות הברית ועל הבעיות שהם נתקלים בהם ביום יום בתקופה זו בקמפוסים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר